بچه ها شما یه نظر بدید من چیکار کنم
شوهرم احساس میکنم زیر سرش بلند شده و آثار خیانت دیدم تو خونم و ما مدتیه جدا از هم زندگیمیکنیم و دلم نمیخواد طلاق بگیرم ولی شوهرم میخواد بدونه مهریه دادن خودشو راحت کنه و منم هیچ تماسی باهاش نمیگیرم مگه گاهی خودش یه پیامی چیزی بده به هر بهونه ای و منم دست رو دست گذاشتم انگار تا بساط خیانت اون به راه باشه واقعا نمیدونم به کدامدر بزنم یا چه حرکتی کنم که اگه کسی صیغه اش شده دست بکشه و گورشو گم کنه به نظرتون پروفایل هامو چی بزارم که زنه احساس ترس کنه و عقب نشینی کنه چون واقعا دستم به هیچ جا بند نیست
لطفا کسایی که میان میگند طلاق بگیر نیان چون من هیچوقت نمیزارم کسی دیگه جامو بگیره