کاهش بتا قطعا نشونه خاتمه بارداری هست. سقط خود به خودی هست یا شیمیایی. منم تجربه ش رو داشتم. بتا تا حدود صفر میاد پایین و دوباره پریود میشی و سیکل عادی ادامه پیدا میکنه. دلیلش هم مشخص نیست. میگن معمولا مشکل کروموزومی جنین هست یعنی خود بدن تشخیص میده این نطفه مناسب نیست و ادامه نمی ده. سخته ولی همین که خیلی زود هست خیلی بهتر از این که ماه های بعدی سقط بشه.... من تجربه هر دو شو دارم متاسفانه....