2777
2789
عنوان

بتای کاهشی

51 بازدید | 9 پست

سلام من آزمایشم مثبت بود اما با بتای ۹۲ و گفتن پایینه ۴ روز بعد ازمایشگاه دیگه بتام شد ۷۲ الان ۱۱ روز از موعد پریودم میگذره و اصلا لکه بینی نداشتم

دکتر گفت سقط خودبخودیه

ینی واقعا دیگه هیچ راهی نیست؟

بچه‌ها اگه خرید سوپرمارکتی دارین، امروز یه سر به توپ تخفیف دیجی‌کالا بزنین. 😄

هم تخفیف‌های خوبی گذاشته، هم یه کد ۵۰۰ هزار تومانی داره.

کد: TT554

من گفتم اینجا هم بذارم شاید به دردتون بخوره. 🌸

تیتر بتا رو باید به فاصله ۴۸ ساعت تو یک آزمایشگاه تکرار کنی چون کیت آزمایشگاه ها متفاوته

شنبه دوباره همون ازمایشگاه اخر تکرار میکنم

هنوز خونریزی ندارم و شکمم یه کم بزرگتر حد معمول شده!

شنبه دوباره همون ازمایشگاه اخر تکرار میکنم هنوز خونریزی ندارم و شکمم یه کم بزرگتر حد معمول شده!

طبق تجربه ای که من از افت بتا دارم اینه که با این عدد بتای شما اگه افت بتا اتفاق میوفتاد تا الان باید به لکه بینی یا خونریزی میوفتادی


انشاالله که خیره

کاهش بتا قطعا نشونه خاتمه بارداری هست. سقط خود به خودی هست یا شیمیایی. منم تجربه ش رو داشتم. بتا تا حدود صفر میاد پایین و دوباره پریود میشی و سیکل عادی ادامه پیدا میکنه. دلیلش هم مشخص نیست. میگن معمولا مشکل کروموزومی جنین هست یعنی خود بدن تشخیص میده این نطفه مناسب نیست و ادامه نمی ده. سخته ولی همین که خیلی زود هست خیلی بهتر از این که ماه های بعدی سقط بشه.... من تجربه هر دو شو دارم متاسفانه....

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز