fatehghalbam مدیر استارتر عضویت: 1403/09/23 تعداد پست: 2638 عنوان عطررر 20 بازدید | 6 پست دوستان داشتید؟امروز یکی تو آسانسور زده بود شدیدا بوی جذابی نیداد ازش پرسیدم گفت عطر موصوفاته .....شما داشتین این عطر نظرتون دربارش چیه؟ فاتح قلبم هستم ...🫀🤍🙂 1404/12/02 | 22:32 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
nafasبلای3 عضویت: 1402/01/13 تعداد پست: 5495 عطر عربیه موصوف جهنم خردمندان،بهتر از بهشت احمق هاست! کاربری قدیمی❤️🌞 آریایی🌞 دیدیدظلم تا ابد پایدار نیست😁
fatehghalbam مدیر استارتر عضویت: 1403/09/23 تعداد پست: 2638 عطر عربیه موصوف اره اشتباه شنیدم حتما .اسمشو ...خوبه به نظرت ؟ظاهرا خوب بود از دور تمام آسانسور پرشده بود عطرش فاتح قلبم هستم ...🫀🤍🙂
nafasبلای3 عضویت: 1402/01/13 تعداد پست: 5495 اره اشتباه شنیدم حتما .اسمشو ...خوبه به نظرت ؟ظاهرا خوب بود از دور تمام آسانسور پرشده بود عطرش عزیزم سبزش هست صورتیش هست قهوه ایش هست کدومو میگی باید بگی بوش تقریبا چجوریع تا من بهت بگم جهنم خردمندان،بهتر از بهشت احمق هاست! کاربری قدیمی❤️🌞 آریایی🌞 دیدیدظلم تا ابد پایدار نیست😁
fatehghalbam مدیر استارتر عضویت: 1403/09/23 تعداد پست: 2638 عزیزم سبزش هست صورتیش هست قهوه ایش هست کدومو میگی باید بگی بوش تقریبا چجوریع تا من بهت بگم ببین ملایم بود تقریبا تند نبود ولی حالت شیرین هم داشت فاتح قلبم هستم ...🫀🤍🙂
nafasبلای3 عضویت: 1402/01/13 تعداد پست: 5495 ببین ملایم بود تقریبا تند نبود ولی حالت شیرین هم داشت صورتیش جهنم خردمندان،بهتر از بهشت احمق هاست! کاربری قدیمی❤️🌞 آریایی🌞 دیدیدظلم تا ابد پایدار نیست😁