2777
2789
عنوان

قلب جنین

103 بازدید | 8 پست

چی باعث میشه قلب جنین تشکیل نشه 

کسی ک قبل از بارداریش فولیک اسید خورده باشه و مرد هم ب خودش رسیده باشه 

و زن قرص لترزون خورده باشه امکان داره قلب بچه تشکیل نشه؟

ایا علایمی داره توی هفته ۶؟

ایا روی عدد بتا تاثیری میزاره؟

تعداد رای : 5
نظرسنجی
کسی ک فولیک اسید بخوره قلب بچش تشکیل میشه
0
0%
فرقی نداره
5
100%
میشه برای سلامتی نی نیم یه صلوات بفرستید

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


عزیزم فولیک اسیذ میگن  بخوری نقص لوله عصبی نمیگیره به قلب ربطی نداره قلب تشکیل نشدن بیشتر یک جه ...

khob onam ye naghs mishe na?

میشه برای سلامتی نی نیم یه صلوات بفرستید
شما چندهفته ی مگه اینقدر استرس داری

من ۶ هفتمه 

هفته ی دیگه برام سونو نوشته 

ها خداروشکر لک بینی و تهوع و مشکلی ندارم 

فقط کمر درد دارم 

اصلا هم ارثیه نداریم ک کسی قلبش تشکیل نشده باشه 

فولیک اسیدم میخوردم 

قرص لترزون هم خوردم قبل بارداریم 

ولی نمیدونم چرا نگرانم 

چون خیلی تو سایتا خوندم 

میشه برای سلامتی نی نیم یه صلوات بفرستید
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز