من چند ساله نی نی سایت نیومدم .جزو کاربرای خیلی قدیمی اینجا هستم و دوستای زیادی هم دارم اما حس میکنم فضای نی نی سایت خیلی بد شده قبلا بهتر بود خیلی.همه همدل بودن تو مشکلات همو کمک میکردن
الان فقط میخوان بگن ما خوبیم همه بد.همش درس اخلاق میدن.تهمت میزنن که سرکاریه تاپیک.خب جایی که فک میکنید سرکاریه مگه مجبوری بمونی
یه کم با احتیاط تر با هم حرف بزنیم و تو مشکلات دیگران قضاوت کنیم
به عقاید هم احترام بذاریم یکی نماز میخونه یکی مشروب میخوره به کسی چه مربوطه چرا یاد نگرفتیم سرمون تو کار خودمون باشه
چرا میخواییم همه رو طبق میل خودمون تغییر بدیم
هروقت خواستین دیگران رو نشونه بگیرین مطمین باشید که دستای خودتون پاکه