2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم امکانش هست عکس بزاری منم قراره هفته بعد بزنم دکتر گفته هر طرف ۲ سی سی میگم نکنه زیاد باشه

انگار که یک کوه سفر کرده از این دشت انقدر که خالی شده بعد از تو جهانم🥀💔

هر طرف نیم سی سی تغییر میکنی ؟بعد این ک اولش ورم داشت ؟

ب نظرم نیم سی سی خیلی کمه حداقل هر کدوم رو یه سی سی بزنی

سالها دویدم ولی به مقصد نرسیدم ..... برای همه منتظرها و من دعاکنید ....
هزینشچقدر شد؟ اودری ارزونه فکر کنم به نظرت ضرر نداره؟

هرسی سی ۱تومن ....والا من که یک ماهه زدم ضررنداشته ، سال گذشته هم دنبی زدم اونم خوب بود .

سالها دویدم ولی به مقصد نرسیدم ..... برای همه منتظرها و من دعاکنید ....
إ چه خوب منم برم بزنمفقطگونه زدی؟دنبی ماندگاریش چقدر بود؟

نه من ۵ سی سی زدم یکی لب،یکی خط خنده، یکی چونه دوتا هم سیب گونه

دنبی هم وقتی زدم دوماه بعد ترمیم کردم و دقیقا یکسال موندگار بود

سالها دویدم ولی به مقصد نرسیدم ..... برای همه منتظرها و من دعاکنید ....
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز