2777
2789
عنوان

خیلی دلم‌گرفته

110 بازدید | 17 پست

بچه ها سه ماه دیگه تولد۲۷سالگمیه..

دوسال ونیمه درحال اقدامیم..

زیر نظر متخصص هم هستم..

ولی هنوز باردار نشدم..

حس میکنم خیلی دیر شده..

بااینکه که رفتارووظاهر وهمه چیزمشبیه یه دختر ۲۰سالست ولی به سنم که فکر میکنم میبینم خییییلی دیر شده...

خیلی ناراحتم....

کاش همون ۴سال پیش که ازدواج کردم اقدام میکردم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

افسوس گذشته رو نخور امید داشته باشید

یکسال اول بچه نمیخواستیم..

سال دوم باهمسرم اختلاف داشتیم رفتیم مشاوره به هردومون دارو داد که باعث شد هم میلمون کم بشه وهم مانع بارداری بود که تا فهمیدیم دیگه نخوردیم..


الان دوسال ..مدام آمپول ودارو.هرماه سونو خوب وعالی اما هیچی به هیچی

ببخشید به هرحال هرکس یه موضوعی برای نگرانی داره..که ممکن برای بقیه عادی باشه

اخه نگرانی چی گل ؟خاله من ۳۴ سالگی بچشون بدنیا آورد چشم حسود کور الان دوسالشه

بعدشم بچه خیلی دردسر داره من خودم مجردم ولی جذابیتش از دوره به نظر من خیلی اذیت داره

اونکه اره ولی وقتی بین زن و شوهر شکراب باشه بچه مثل یه طناب دور دست و پاته

پس این به خاطر بچه نیست..اختلافی که بینشون هست باعث این ناراحتی شده...

دعا میکنم که ان شاءالله حل یشه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز