dlvan79 مدیر استارتر عضویت: 1403/11/02 تعداد پست: 161 عنوان تزئین بطری 34 بازدید | 1 پست سلام خانوما یک لحظه بیاید من داداشم کلاس سوم هست بعد معلمشون گفته باید بطری را تزیین کنید با ماژیک غیر وایت برد که میکشم روی بطری یخی رنگش خیلی کم رنگ میشه چیکار کنم ! نظری دارید 1404/12/01 | 20:43 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
sun_flowerr عضویت: 1404/12/01 تعداد پست: 47 با رنگای دیگه مثل گواش و این چیزا یا کاغذ رنگی هم میتونی تزئین کنی تو پینترست سرچ کنی کلی ایده میاره