2777
2789

بپرس

👈زمان زیادی گذشت که... فهمیدم بى تفاوتى بزرگ ترین انتقامه... دلخوری و ناراحتى از میزان اهمیته...! هرکی زبونش نرمه دلش گرم نیست... هرکی اخلاقش تنده، جنسش سخت نیست... و جنگ کردن با خیلیا اشتباهه محضه!

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کشیدن بخیه درد داره؟

نه اصلا نمیفهمی

👈زمان زیادی گذشت که... فهمیدم بى تفاوتى بزرگ ترین انتقامه... دلخوری و ناراحتى از میزان اهمیته...! هرکی زبونش نرمه دلش گرم نیست... هرکی اخلاقش تنده، جنسش سخت نیست... و جنگ کردن با خیلیا اشتباهه محضه!
سوزش ادرار داشتین بعد سزارین؟

آهااا الان یادم اومد به شدت داشتم خیلی بد بود

👈زمان زیادی گذشت که... فهمیدم بى تفاوتى بزرگ ترین انتقامه... دلخوری و ناراحتى از میزان اهمیته...! هرکی زبونش نرمه دلش گرم نیست... هرکی اخلاقش تنده، جنسش سخت نیست... و جنگ کردن با خیلیا اشتباهه محضه!

من تا يكماه خيلي درد داشتم و تا چهار ماه از بخيه هام خون ميومد و تا شش ماه خونريزي داشتم دسشويي رفتنم سخت بود و بشدت دلم درد ميكرد

كاش از شاخه سرسبز حيات گل اندوه مرا ميچيدي.  كاش در شعر من اي مايه عمر  شعله راز مرا ميديدي
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز