2789
عنوان

گوشی 5g بخرم یا 4g 😐😐🤐

152 بازدید | 8 پست

نمیخام زیاد هزینه کنم. بیشتر دوربین برام مهمه و باتری.

نمیدونم حالا 4g بخرم و قید 5g بزنم یا ممکنه بعدش 5g راه بیفته و پشیمون بشم. ازونطرفم میگم این اینترنت داغون ایران حالا مثلا 5g بشه هم چی قراره بشه الکی هزینه ندم. 🤔

اگه دنبال عشق و توجهی، اگه دنبال یه رابطه خوبی......... اول با خودت وارد رابطه عاشقانه شو. خودتو بغل کن، به خودت اهمیت بده، برا خودت کادو بگیر، خودتو سورپرایز کن، خودتو دوست داشته باش ❤️ راز اینه: اول باید خودت عاشق خودت بشی ❤️😊❤️
اگه دوربین برات مهمه سمت شیاومی نرو یا ایفون دست ۲بگیریا سری اس کارکرده

اصلا از چیز استوک خوشم نمیاد

اگه دنبال عشق و توجهی، اگه دنبال یه رابطه خوبی......... اول با خودت وارد رابطه عاشقانه شو. خودتو بغل کن، به خودت اهمیت بده، برا خودت کادو بگیر، خودتو سورپرایز کن، خودتو دوست داشته باش ❤️ راز اینه: اول باید خودت عاشق خودت بشی ❤️😊❤️

نی‌نی سایتی‌های عزیز


دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟


توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...


به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷   مشاهده: 



همون طور جدی بخر،منداشتباه کردم یه سال پیش فایو جی خریدم که قراره بیاد ،ولی دوربینش به خاطر اون پایینه

اگه تو تاپیکی راهنماییت کردم ،کمکت کردم، واسه عاقبت بخیری بچه هام صلوات بفرستی ممنون میشم، خدا خیرت بده
همون طور جدی بخر،منداشتباه کردم یه سال پیش فایو جی خریدم که قراره بیاد ،ولی دوربینش به خاطر اون پایی ...

ینی چون خاستی فایو جی باشه ب دوربین کمتر رضایت دادی؟

اگه دنبال عشق و توجهی، اگه دنبال یه رابطه خوبی......... اول با خودت وارد رابطه عاشقانه شو. خودتو بغل کن، به خودت اهمیت بده، برا خودت کادو بگیر، خودتو سورپرایز کن، خودتو دوست داشته باش ❤️ راز اینه: اول باید خودت عاشق خودت بشی ❤️😊❤️
ینی چون خاستی فایو جی باشه ب دوربین کمتر رضایت دادی؟

اره، بین دوربین و فایو جی بودن باید یکی رو انتخاب کنی وقتی نمیخوای بیشتر هزینه کنی

اگه تو تاپیکی راهنماییت کردم ،کمکت کردم، واسه عاقبت بخیری بچه هام صلوات بفرستی ممنون میشم، خدا خیرت بده
اره، بین دوربین و فایو جی بودن باید یکی رو انتخاب کنی وقتی نمیخوای بیشتر هزینه کنی

من انتخابم دوربینه 😂

اگه دنبال عشق و توجهی، اگه دنبال یه رابطه خوبی......... اول با خودت وارد رابطه عاشقانه شو. خودتو بغل کن، به خودت اهمیت بده، برا خودت کادو بگیر، خودتو سورپرایز کن، خودتو دوست داشته باش ❤️ راز اینه: اول باید خودت عاشق خودت بشی ❤️😊❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز