2777
2789
عنوان

حقوق نظامیا

249 بازدید | 26 پست

امروز دیدم برا ما ۴ اضافه ریختن

برا بابام ۳

برا خالم ۳

گفتن برا اینه که قبلا جدا میریختن تو تجارت

ولی ما خودمون اصلا کارت تجارت نداشتیم

هر سه هم از ارگان های مختلف هستیم

برای شما اینجور نشده؟

-۱۸ سالمه

شاید عیدی

(کارآموز وکالت هستم)❤🌱اصلا وکیل هم که شوم،مدام پله های دادگاه را بالا و پایین روم،حق آن را از اين و حضانت آن را از دیگری هم که بگیرم باز هم دلتنگ دم کردن چای در خانه ی توام و حق همه در مشت من و حق من در مشت دیگری ست💔(امروز ۲۱ شهریور ۴۰۲ و من به یکی از اهدافم که قبولی تو آزمون وکالت بود رسیدم،الهی شکرت،ممنونم خدا جونم🙏🥲❤)

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

الان ی سری میان ناله میکنن وای چقدر کمه آی چقدر کمه اصن ب سر ماه نمیرسه حقوقمون

کسی چیزی نگفت تو بحثو شروع نکن

وطن عشق من هم وطن جان من💚🤍❤️🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷هر مردی درخواست بده ننش..🤗🤗💘

اضافه ها شاید شرایط دیگه دارند تعداد بچه

خب ما خودمون بچه نداریم

بابام و خالم بازنشسته هستن به ازای هر نفر ۱ تومن بودن

ما به ازای هر نفر ۲ تومن داشتیم انگار

-۱۸ سالمه

عیدی رو گفتن ده تومن هستش

چی میشه خرید باهاش😑

(کارآموز وکالت هستم)❤🌱اصلا وکیل هم که شوم،مدام پله های دادگاه را بالا و پایین روم،حق آن را از اين و حضانت آن را از دیگری هم که بگیرم باز هم دلتنگ دم کردن چای در خانه ی توام و حق همه در مشت من و حق من در مشت دیگری ست💔(امروز ۲۱ شهریور ۴۰۲ و من به یکی از اهدافم که قبولی تو آزمون وکالت بود رسیدم،الهی شکرت،ممنونم خدا جونم🙏🥲❤)
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ترمیم نمره

sepidkoh | 35 ثانیه پیش

سلامم

nazi25902590 | 40 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز