2777
2789
عنوان

حقوق نظامیا

249 بازدید | 26 پست

امروز دیدم برا ما ۴ اضافه ریختن

برا بابام ۳

برا خالم ۳

گفتن برا اینه که قبلا جدا میریختن تو تجارت

ولی ما خودمون اصلا کارت تجارت نداشتیم

هر سه هم از ارگان های مختلف هستیم

برای شما اینجور نشده؟

-۱۸ سالمه

شاید عیدی

(کارآموز وکالت هستم)❤🌱اصلا وکیل هم که شوم،مدام پله های دادگاه را بالا و پایین روم،حق آن را از اين و حضانت آن را از دیگری هم که بگیرم باز هم دلتنگ دم کردن چای در خانه ی توام و حق همه در مشت من و حق من در مشت دیگری ست💔(امروز ۲۱ شهریور ۴۰۲ و من به یکی از اهدافم که قبولی تو آزمون وکالت بود رسیدم،الهی شکرت،ممنونم خدا جونم🙏🥲❤)

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


الان ی سری میان ناله میکنن وای چقدر کمه آی چقدر کمه اصن ب سر ماه نمیرسه حقوقمون

کسی چیزی نگفت تو بحثو شروع نکن

وطن عشق من هم وطن جان من💚🤍❤️🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷هر مردی درخواست بده ننش..🤗🤗💘

اضافه ها شاید شرایط دیگه دارند تعداد بچه

خب ما خودمون بچه نداریم

بابام و خالم بازنشسته هستن به ازای هر نفر ۱ تومن بودن

ما به ازای هر نفر ۲ تومن داشتیم انگار

-۱۸ سالمه

عیدی رو گفتن ده تومن هستش

چی میشه خرید باهاش😑

(کارآموز وکالت هستم)❤🌱اصلا وکیل هم که شوم،مدام پله های دادگاه را بالا و پایین روم،حق آن را از اين و حضانت آن را از دیگری هم که بگیرم باز هم دلتنگ دم کردن چای در خانه ی توام و حق همه در مشت من و حق من در مشت دیگری ست💔(امروز ۲۱ شهریور ۴۰۲ و من به یکی از اهدافم که قبولی تو آزمون وکالت بود رسیدم،الهی شکرت،ممنونم خدا جونم🙏🥲❤)
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

تاپیک آزاد

kompe | 30 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز