2789
عنوان

مژه هام ریخت

1523 بازدید | 46 پست

دخترا چند ماه پیش اکستنشن کردم مژه هام همش ریخته غیر از سریتا چی پیشنهاد میدین بزنم ؟ از بندیتو روغن مژه گرفتم زیاد خوب نبود

شنیدم تیرگی دور چشم میده سریتا درسته؟

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

چند ماه پیش اکستشن کردم کل مژه ام آسیب شدید دید رفتم سریتا بخرم خانومه نداد گف قط کنی مژه ات میریزه یه چیز دیگه داد دارم استفاده میکنم😭

مژهای خودم خیلی خوشکل بودن این چه کاری بود کردم من


قوی تر از طوفان های زندگی

چند ماه پیش اکستشن کردم کل مژه ام آسیب شدید دید رفتم سریتا بخرم خانومه نداد گف قط کنی مژه ات میریزه ...

الان چی استفاده میکنی؟ راضی هستی

لعنت به اکستنشن منم انجام دادم داغون شد مژه هام🥲🥲

الان چی استفاده میکنی؟ راضی هستی لعنت به اکستنشن منم انجام دادم داغون شد مژه هام🥲🥲

انگلیسی نوشته oche

یه خورده تاثیر کرده

باورت میشه نمیتونم ریمل بزنم ینی هیچی نمونده یکی دو تا باقی مونده😂😭

قوی تر از طوفان های زندگی

انگلیسی نوشته ocheیه خورده تاثیر کرده باورت میشه نمیتونم ریمل بزنم ینی هیچی نمونده یکی دو تا باقی مو ...

میفهمم چی میگی منم اینجوری بودم

روغن زدم سریع درومد ولی پرنکرده

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792