2777
2789
عنوان

پاشدم سحری

617 بازدید | 57 پست

بالاخره بعد کلی کلنجار رفتن با خودم

پاشدم سحری و آب برنج گذاشتم بجوشه

انشالله خدا کمکم کنه

شما ها هم امشب پا شدین سحر یا از فردا؟

   شبیه نقطه ویرگول ، خواستار پایان محکوم به ادامه

از فردا

آنکه می رو فقط می رود ولی انکه می ماند درد میکشد، غصه می خورد ، بغض می کند اشک می ریزد و تمام انها روحش را به اتش می کشد و در انتظار بازگشت کسی که هرگز باز نخواهد گشت ارام ارام خاکستر می شود .....

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من الان خوردم 😍😍😍

یا رب زه غم حسین دلم محزون کن/در جان و دلم محبتش افزون کن/ بی عشق حسین هر آنچه باشد به دلم/ خون ساز و زه راه دیده ام بیرون کن .عزیزوم حسین🖤😭🥀

شوهرم روز سومشه ومن بخاطر دندون درد نتونستم همراهیش کنم قبول باشه عزیزم التماس دعا


محتاجیم به دعا

انشالله زودی خوب بشی

   شبیه نقطه ویرگول ، خواستار پایان محکوم به ادامه

عهههه سلام دختر خوبی؟مرسی گلی قیمه رو گازه جان خالی

سلام گلم قوربونت برم ممنون

شما خوبی؟

به به نوش جان قیمه یکی از سحری های مورد علاقه منه

پیج آشپزی من ashpazi_ba_sayoo( مهتاب اینانلو)

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز