2777
2789
عنوان

بارداری

67 بازدید | 4 پست

دوستان من هفته ششم هستم از دوهفته پیش لکه بینی قهوه ای داشتم که کم و زیاد میشد شنبه رفتم سونو برای قلب ک دکتر گفت ساک هست ولی جنین دیده نمیشه برو هفته بعد بیا احتمالا پوچه .. خلاصه از امروز عصر ترشحاتم سفید شده نشونه خوبیه؟ جای امیدواری هست؟

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

چون6هفته ای واژینال سونو بده ضربان معلومه نباشه پوچه

شنبه هم واژینال هم شکمی دوتاش سونو دادم ولی گفت اصلااا جنین نیست ساک خالیه خالی هست البته اصلا به دکتر و دستگاهش اعتمادی نیست هفته بعد میرم پیش سونوگرافی معروف شهرمون

شنبه هم واژینال هم شکمی دوتاش سونو دادم ولی گفت اصلااا جنین نیست ساک خالیه خالی هست البته اصلا به دک ...

آره برو جای دیگه واژینال زود معلوم میشه

درخواست دوستی( خانم اقا) قبول نمیکنم!NO درخواست

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز