2789
عنوان

🙂 🥲

| مشاهده متن کامل بحث + 201 بازدید | 31 پست
من یغر الفاتحه مع الصلوات🤣🤣

بقول پنجعلی الفاتحه🤣😂

واقعا نمی دونم اگه ماسک اختراع نشده بود سر کلاس باید چیکار می کردیم😂

تا یه جایی زوری می خندی ولی همین خنده هات اشکن به مو می رسه پاره هم می شه همه شنبه ها رفتن آدما چقدر عزیز می شن وقتی که قاب عکس شن عجب رسم تلخی منم می خوام یه قاب عکس شم.. دیگه نمی ترسم قلبم جا بزنه جاش یه سنگه دیگه نمی ترسم سیاه بره چشام یهو تار شه صحنه دیگه یادم نی کی اصلا دلمو کجا شکسته عجله داره دیرشه روحم می خواد جدا شه از جسم...🖤

بقول پنجعلی الفاتحه🤣😂واقعا نمی دونم اگه ماسک اختراع نشده بود سر کلاس باید چیکار می کردیم😂

الهم ......... بسم الله الرحمن الرحیم الحمدالله رب العالمین........

وای خیلی جاها ماسک کمکمون کرده😂

فقط 1 هفته و 1 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

امضام طولانیه ولی دوسش دارم🥰تیکر کنکوره😉مسیرسخت، مقصد قشنگ!💪کنکور ریاضی، بزودی ۱۱ تیر ۱۴۰۵ منتظر باش!😎من یک ایرانی عاشق فرهنگ و آداب و رسومم و همزمان یک مسلمان پایبند به اصول و اعتقاداتم هستم.من کاملا مخالفم که بگن باید یکی رو به جای دیگری انتخاب کرد (مثل «یا مذهبی یا آریایی»).چون ریشه ی آریایی ما اصالت ماست 🌿 و مذهب باور ماست ✨. این دو باید در کنار هم باشند تا هویت افتخارآفرین یک ایرانی مومن، بااصالت، آگاه و باافتخار 💚🤍❤️ میشه برای پدربزرگم فاتحه بخونی🙏🏻😥خدایا خودت کمک کن توی درسام موفق بشم و به آرزوهای خوبی که دارم برسم و بتونم برای خانوادم افتخار باشم و سربلندشون کنم🤲🏻🤲🏻 میشه حالا که لطف کردی امضامو خوندی❤❤برام صلوات بفرستی و دعام کنی🙏🏻🙏🏻

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز