2789
عنوان

🙂 🥲

| مشاهده متن کامل بحث + 201 بازدید | 31 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وای معلم ما مرد بود از داخل داشتیم جر میخوردیم از خنده ولی نمیخندیدیم خجالت رو که دیگه نگممم😅


منم دهم همین حسو داشتم ولی معلممون زن بود و خیلی غلیظ تلفظ میکرد ولی الان که میرم کلاس استادمون مرده نمیدونم چرا خندم میگیره ولی خودمو نگه میدارم😂

فقط 1 هفته و 1 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

امضام طولانیه ولی دوسش دارم🥰تیکر کنکوره😉مسیرسخت، مقصد قشنگ!💪کنکور ریاضی، بزودی ۱۱ تیر ۱۴۰۵ منتظر باش!😎من یک ایرانی عاشق فرهنگ و آداب و رسومم و همزمان یک مسلمان پایبند به اصول و اعتقاداتم هستم.من کاملا مخالفم که بگن باید یکی رو به جای دیگری انتخاب کرد (مثل «یا مذهبی یا آریایی»).چون ریشه ی آریایی ما اصالت ماست 🌿 و مذهب باور ماست ✨. این دو باید در کنار هم باشند تا هویت افتخارآفرین یک ایرانی مومن، بااصالت، آگاه و باافتخار 💚🤍❤️ میشه برای پدربزرگم فاتحه بخونی🙏🏻😥خدایا خودت کمک کن توی درسام موفق بشم و به آرزوهای خوبی که دارم برسم و بتونم برای خانوادم افتخار باشم و سربلندشون کنم🤲🏻🤲🏻 میشه حالا که لطف کردی امضامو خوندی❤❤برام صلوات بفرستی و دعام کنی🙏🏻🙏🏻

حس تجاوز بهش دست داد ،🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

ستغفرالله خواهر🤭🤣🤣🤣🤣

فقط 1 هفته و 1 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

امضام طولانیه ولی دوسش دارم🥰تیکر کنکوره😉مسیرسخت، مقصد قشنگ!💪کنکور ریاضی، بزودی ۱۱ تیر ۱۴۰۵ منتظر باش!😎من یک ایرانی عاشق فرهنگ و آداب و رسومم و همزمان یک مسلمان پایبند به اصول و اعتقاداتم هستم.من کاملا مخالفم که بگن باید یکی رو به جای دیگری انتخاب کرد (مثل «یا مذهبی یا آریایی»).چون ریشه ی آریایی ما اصالت ماست 🌿 و مذهب باور ماست ✨. این دو باید در کنار هم باشند تا هویت افتخارآفرین یک ایرانی مومن، بااصالت، آگاه و باافتخار 💚🤍❤️ میشه برای پدربزرگم فاتحه بخونی🙏🏻😥خدایا خودت کمک کن توی درسام موفق بشم و به آرزوهای خوبی که دارم برسم و بتونم برای خانوادم افتخار باشم و سربلندشون کنم🤲🏻🤲🏻 میشه حالا که لطف کردی امضامو خوندی❤❤برام صلوات بفرستی و دعام کنی🙏🏻🙏🏻

منم دهم همین حسو داشتم ولی معلممون زن بود و خیلی غلیظ تلفظ میکرد ولی الان که میرم کلاس استادمون مرده ...

چطور تونست تو اون همه دختر این کلمه رو بگه واقعا موندم🫠

ولی معلمه عالی بود هرجا هست زنده باشه

وای معلم ما مرد بود از داخل داشتیم جر میخوردیم از خنده ولی نمیخندیدیم خجالت رو که دیگه نگممم😅

معلم امسال مام مرده خیلی غلیظ تلفظش می کنه

امروز خندمو کنترل کردم ولی لبخندم اومد

باز خوب شد ماسک داشتم😁😂

تا یه جایی زوری می خندی ولی همین خنده هات اشکن به مو می رسه پاره هم می شه همه شنبه ها رفتن آدما چقدر عزیز می شن وقتی که قاب عکس شن عجب رسم تلخی منم می خوام یه قاب عکس شم.. دیگه نمی ترسم قلبم جا بزنه جاش یه سنگه دیگه نمی ترسم سیاه بره چشام یهو تار شه صحنه دیگه یادم نی کی اصلا دلمو کجا شکسته عجله داره دیرشه روحم می خواد جدا شه از جسم...🖤

چطور تونست تو اون همه دختر این کلمه رو بگه واقعا موندم🫠ولی معلمه عالی بود هرجا هست زنده باشه

آره منم به این فکر میکنم خودشون خندشون نمیگیره🤭😂

فقط 1 هفته و 1 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

امضام طولانیه ولی دوسش دارم🥰تیکر کنکوره😉مسیرسخت، مقصد قشنگ!💪کنکور ریاضی، بزودی ۱۱ تیر ۱۴۰۵ منتظر باش!😎من یک ایرانی عاشق فرهنگ و آداب و رسومم و همزمان یک مسلمان پایبند به اصول و اعتقاداتم هستم.من کاملا مخالفم که بگن باید یکی رو به جای دیگری انتخاب کرد (مثل «یا مذهبی یا آریایی»).چون ریشه ی آریایی ما اصالت ماست 🌿 و مذهب باور ماست ✨. این دو باید در کنار هم باشند تا هویت افتخارآفرین یک ایرانی مومن، بااصالت، آگاه و باافتخار 💚🤍❤️ میشه برای پدربزرگم فاتحه بخونی🙏🏻😥خدایا خودت کمک کن توی درسام موفق بشم و به آرزوهای خوبی که دارم برسم و بتونم برای خانوادم افتخار باشم و سربلندشون کنم🤲🏻🤲🏻 میشه حالا که لطف کردی امضامو خوندی❤❤برام صلوات بفرستی و دعام کنی🙏🏻🙏🏻

معلم امسال مام مرده خیلی غلیظ تلفظش می کنهامروز خندمو کنترل کردم ولی لبخندم اومدباز خوب شد ماسک داشت ...

خدابیامرزه مخترعه ماسکو🤣🤣

فقط 1 هفته و 1 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

امضام طولانیه ولی دوسش دارم🥰تیکر کنکوره😉مسیرسخت، مقصد قشنگ!💪کنکور ریاضی، بزودی ۱۱ تیر ۱۴۰۵ منتظر باش!😎من یک ایرانی عاشق فرهنگ و آداب و رسومم و همزمان یک مسلمان پایبند به اصول و اعتقاداتم هستم.من کاملا مخالفم که بگن باید یکی رو به جای دیگری انتخاب کرد (مثل «یا مذهبی یا آریایی»).چون ریشه ی آریایی ما اصالت ماست 🌿 و مذهب باور ماست ✨. این دو باید در کنار هم باشند تا هویت افتخارآفرین یک ایرانی مومن، بااصالت، آگاه و باافتخار 💚🤍❤️ میشه برای پدربزرگم فاتحه بخونی🙏🏻😥خدایا خودت کمک کن توی درسام موفق بشم و به آرزوهای خوبی که دارم برسم و بتونم برای خانوادم افتخار باشم و سربلندشون کنم🤲🏻🤲🏻 میشه حالا که لطف کردی امضامو خوندی❤❤برام صلوات بفرستی و دعام کنی🙏🏻🙏🏻

اخه هیچ ری اکشنی نداد رفت،🤣🤣

وای خدایا منو ببخش چه به سر جوون مردم آوردم🤣🤣🤣🤣


فقط 1 هفته و 1 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

امضام طولانیه ولی دوسش دارم🥰تیکر کنکوره😉مسیرسخت، مقصد قشنگ!💪کنکور ریاضی، بزودی ۱۱ تیر ۱۴۰۵ منتظر باش!😎من یک ایرانی عاشق فرهنگ و آداب و رسومم و همزمان یک مسلمان پایبند به اصول و اعتقاداتم هستم.من کاملا مخالفم که بگن باید یکی رو به جای دیگری انتخاب کرد (مثل «یا مذهبی یا آریایی»).چون ریشه ی آریایی ما اصالت ماست 🌿 و مذهب باور ماست ✨. این دو باید در کنار هم باشند تا هویت افتخارآفرین یک ایرانی مومن، بااصالت، آگاه و باافتخار 💚🤍❤️ میشه برای پدربزرگم فاتحه بخونی🙏🏻😥خدایا خودت کمک کن توی درسام موفق بشم و به آرزوهای خوبی که دارم برسم و بتونم برای خانوادم افتخار باشم و سربلندشون کنم🤲🏻🤲🏻 میشه حالا که لطف کردی امضامو خوندی❤❤برام صلوات بفرستی و دعام کنی🙏🏻🙏🏻

چطور تونست تو اون همه دختر این کلمه رو بگه واقعا موندم🫠ولی معلمه عالی بود هرجا هست زنده باشه

وا چیکار کنه؟ یعنی مثلثات درس نده؟😑

تا یه جایی زوری می خندی ولی همین خنده هات اشکن به مو می رسه پاره هم می شه همه شنبه ها رفتن آدما چقدر عزیز می شن وقتی که قاب عکس شن عجب رسم تلخی منم می خوام یه قاب عکس شم.. دیگه نمی ترسم قلبم جا بزنه جاش یه سنگه دیگه نمی ترسم سیاه بره چشام یهو تار شه صحنه دیگه یادم نی کی اصلا دلمو کجا شکسته عجله داره دیرشه روحم می خواد جدا شه از جسم...🖤

خدابیامرزه مخترعه ماسکو🤣🤣

واقعا خدابیامرزش و جاش بهشت باشه🤣😁

تا یه جایی زوری می خندی ولی همین خنده هات اشکن به مو می رسه پاره هم می شه همه شنبه ها رفتن آدما چقدر عزیز می شن وقتی که قاب عکس شن عجب رسم تلخی منم می خوام یه قاب عکس شم.. دیگه نمی ترسم قلبم جا بزنه جاش یه سنگه دیگه نمی ترسم سیاه بره چشام یهو تار شه صحنه دیگه یادم نی کی اصلا دلمو کجا شکسته عجله داره دیرشه روحم می خواد جدا شه از جسم...🖤

واقعا خدابیامرزش و جاش بهشت باشه🤣😁

من یغر الفاتحه مع الصلوات🤣🤣

فقط 1 هفته و 1 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

امضام طولانیه ولی دوسش دارم🥰تیکر کنکوره😉مسیرسخت، مقصد قشنگ!💪کنکور ریاضی، بزودی ۱۱ تیر ۱۴۰۵ منتظر باش!😎من یک ایرانی عاشق فرهنگ و آداب و رسومم و همزمان یک مسلمان پایبند به اصول و اعتقاداتم هستم.من کاملا مخالفم که بگن باید یکی رو به جای دیگری انتخاب کرد (مثل «یا مذهبی یا آریایی»).چون ریشه ی آریایی ما اصالت ماست 🌿 و مذهب باور ماست ✨. این دو باید در کنار هم باشند تا هویت افتخارآفرین یک ایرانی مومن، بااصالت، آگاه و باافتخار 💚🤍❤️ میشه برای پدربزرگم فاتحه بخونی🙏🏻😥خدایا خودت کمک کن توی درسام موفق بشم و به آرزوهای خوبی که دارم برسم و بتونم برای خانوادم افتخار باشم و سربلندشون کنم🤲🏻🤲🏻 میشه حالا که لطف کردی امضامو خوندی❤❤برام صلوات بفرستی و دعام کنی🙏🏻🙏🏻

برو ریپ بزن بگو داداش زنده ای

ولش کن بزار به خیالاتش ادامه بده شاید پیاممو ندیده چون حتی لایکم نکرده 🤣🤣🤣🤣

فقط 1 هفته و 1 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

امضام طولانیه ولی دوسش دارم🥰تیکر کنکوره😉مسیرسخت، مقصد قشنگ!💪کنکور ریاضی، بزودی ۱۱ تیر ۱۴۰۵ منتظر باش!😎من یک ایرانی عاشق فرهنگ و آداب و رسومم و همزمان یک مسلمان پایبند به اصول و اعتقاداتم هستم.من کاملا مخالفم که بگن باید یکی رو به جای دیگری انتخاب کرد (مثل «یا مذهبی یا آریایی»).چون ریشه ی آریایی ما اصالت ماست 🌿 و مذهب باور ماست ✨. این دو باید در کنار هم باشند تا هویت افتخارآفرین یک ایرانی مومن، بااصالت، آگاه و باافتخار 💚🤍❤️ میشه برای پدربزرگم فاتحه بخونی🙏🏻😥خدایا خودت کمک کن توی درسام موفق بشم و به آرزوهای خوبی که دارم برسم و بتونم برای خانوادم افتخار باشم و سربلندشون کنم🤲🏻🤲🏻 میشه حالا که لطف کردی امضامو خوندی❤❤برام صلوات بفرستی و دعام کنی🙏🏻🙏🏻

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز