2789
عنوان

🙂 🥲

201 بازدید | 31 پست

معلم ریاضی راست می گفت کسینوس خنده دار نبود🙂

خنده دار زندگی ما بود🥲


فقط 1 هفته و 1 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

امضام طولانیه ولی دوسش دارم🥰تیکر کنکوره😉مسیرسخت، مقصد قشنگ!💪کنکور ریاضی، بزودی ۱۱ تیر ۱۴۰۵ منتظر باش!😎من یک ایرانی عاشق فرهنگ و آداب و رسومم و همزمان یک مسلمان پایبند به اصول و اعتقاداتم هستم.من کاملا مخالفم که بگن باید یکی رو به جای دیگری انتخاب کرد (مثل «یا مذهبی یا آریایی»).چون ریشه ی آریایی ما اصالت ماست 🌿 و مذهب باور ماست ✨. این دو باید در کنار هم باشند تا هویت افتخارآفرین یک ایرانی مومن، بااصالت، آگاه و باافتخار 💚🤍❤️ میشه برای پدربزرگم فاتحه بخونی🙏🏻😥خدایا خودت کمک کن توی درسام موفق بشم و به آرزوهای خوبی که دارم برسم و بتونم برای خانوادم افتخار باشم و سربلندشون کنم🤲🏻🤲🏻 میشه حالا که لطف کردی امضامو خوندی❤❤برام صلوات بفرستی و دعام کنی🙏🏻🙏🏻

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اوه اوه💔


💔

فقط 1 هفته و 1 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

امضام طولانیه ولی دوسش دارم🥰تیکر کنکوره😉مسیرسخت، مقصد قشنگ!💪کنکور ریاضی، بزودی ۱۱ تیر ۱۴۰۵ منتظر باش!😎من یک ایرانی عاشق فرهنگ و آداب و رسومم و همزمان یک مسلمان پایبند به اصول و اعتقاداتم هستم.من کاملا مخالفم که بگن باید یکی رو به جای دیگری انتخاب کرد (مثل «یا مذهبی یا آریایی»).چون ریشه ی آریایی ما اصالت ماست 🌿 و مذهب باور ماست ✨. این دو باید در کنار هم باشند تا هویت افتخارآفرین یک ایرانی مومن، بااصالت، آگاه و باافتخار 💚🤍❤️ میشه برای پدربزرگم فاتحه بخونی🙏🏻😥خدایا خودت کمک کن توی درسام موفق بشم و به آرزوهای خوبی که دارم برسم و بتونم برای خانوادم افتخار باشم و سربلندشون کنم🤲🏻🤲🏻 میشه حالا که لطف کردی امضامو خوندی❤❤برام صلوات بفرستی و دعام کنی🙏🏻🙏🏻

سنگین بود

خیلی💔

فقط 1 هفته و 1 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

امضام طولانیه ولی دوسش دارم🥰تیکر کنکوره😉مسیرسخت، مقصد قشنگ!💪کنکور ریاضی، بزودی ۱۱ تیر ۱۴۰۵ منتظر باش!😎من یک ایرانی عاشق فرهنگ و آداب و رسومم و همزمان یک مسلمان پایبند به اصول و اعتقاداتم هستم.من کاملا مخالفم که بگن باید یکی رو به جای دیگری انتخاب کرد (مثل «یا مذهبی یا آریایی»).چون ریشه ی آریایی ما اصالت ماست 🌿 و مذهب باور ماست ✨. این دو باید در کنار هم باشند تا هویت افتخارآفرین یک ایرانی مومن، بااصالت، آگاه و باافتخار 💚🤍❤️ میشه برای پدربزرگم فاتحه بخونی🙏🏻😥خدایا خودت کمک کن توی درسام موفق بشم و به آرزوهای خوبی که دارم برسم و بتونم برای خانوادم افتخار باشم و سربلندشون کنم🤲🏻🤲🏻 میشه حالا که لطف کردی امضامو خوندی❤❤برام صلوات بفرستی و دعام کنی🙏🏻🙏🏻

اولین بار ک این کلمه رو از دهن دبیر شنیدیم مود دانش اموزا:چی چی بَیه

وای دقیقا😅

فقط 1 هفته و 1 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

امضام طولانیه ولی دوسش دارم🥰تیکر کنکوره😉مسیرسخت، مقصد قشنگ!💪کنکور ریاضی، بزودی ۱۱ تیر ۱۴۰۵ منتظر باش!😎من یک ایرانی عاشق فرهنگ و آداب و رسومم و همزمان یک مسلمان پایبند به اصول و اعتقاداتم هستم.من کاملا مخالفم که بگن باید یکی رو به جای دیگری انتخاب کرد (مثل «یا مذهبی یا آریایی»).چون ریشه ی آریایی ما اصالت ماست 🌿 و مذهب باور ماست ✨. این دو باید در کنار هم باشند تا هویت افتخارآفرین یک ایرانی مومن، بااصالت، آگاه و باافتخار 💚🤍❤️ میشه برای پدربزرگم فاتحه بخونی🙏🏻😥خدایا خودت کمک کن توی درسام موفق بشم و به آرزوهای خوبی که دارم برسم و بتونم برای خانوادم افتخار باشم و سربلندشون کنم🤲🏻🤲🏻 میشه حالا که لطف کردی امضامو خوندی❤❤برام صلوات بفرستی و دعام کنی🙏🏻🙏🏻

همیشه دیر به حرف معلما میرسیم

واقعا....!🥲💔

فقط 1 هفته و 1 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

امضام طولانیه ولی دوسش دارم🥰تیکر کنکوره😉مسیرسخت، مقصد قشنگ!💪کنکور ریاضی، بزودی ۱۱ تیر ۱۴۰۵ منتظر باش!😎من یک ایرانی عاشق فرهنگ و آداب و رسومم و همزمان یک مسلمان پایبند به اصول و اعتقاداتم هستم.من کاملا مخالفم که بگن باید یکی رو به جای دیگری انتخاب کرد (مثل «یا مذهبی یا آریایی»).چون ریشه ی آریایی ما اصالت ماست 🌿 و مذهب باور ماست ✨. این دو باید در کنار هم باشند تا هویت افتخارآفرین یک ایرانی مومن، بااصالت، آگاه و باافتخار 💚🤍❤️ میشه برای پدربزرگم فاتحه بخونی🙏🏻😥خدایا خودت کمک کن توی درسام موفق بشم و به آرزوهای خوبی که دارم برسم و بتونم برای خانوادم افتخار باشم و سربلندشون کنم🤲🏻🤲🏻 میشه حالا که لطف کردی امضامو خوندی❤❤برام صلوات بفرستی و دعام کنی🙏🏻🙏🏻

این فکنم اقا بود ایموجی بغل دادی

وای آره ندیدم😱😬

فقط 1 هفته و 1 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

امضام طولانیه ولی دوسش دارم🥰تیکر کنکوره😉مسیرسخت، مقصد قشنگ!💪کنکور ریاضی، بزودی ۱۱ تیر ۱۴۰۵ منتظر باش!😎من یک ایرانی عاشق فرهنگ و آداب و رسومم و همزمان یک مسلمان پایبند به اصول و اعتقاداتم هستم.من کاملا مخالفم که بگن باید یکی رو به جای دیگری انتخاب کرد (مثل «یا مذهبی یا آریایی»).چون ریشه ی آریایی ما اصالت ماست 🌿 و مذهب باور ماست ✨. این دو باید در کنار هم باشند تا هویت افتخارآفرین یک ایرانی مومن، بااصالت، آگاه و باافتخار 💚🤍❤️ میشه برای پدربزرگم فاتحه بخونی🙏🏻😥خدایا خودت کمک کن توی درسام موفق بشم و به آرزوهای خوبی که دارم برسم و بتونم برای خانوادم افتخار باشم و سربلندشون کنم🤲🏻🤲🏻 میشه حالا که لطف کردی امضامو خوندی❤❤برام صلوات بفرستی و دعام کنی🙏🏻🙏🏻

قشنگ بود👍🏼🥲

تا یه جایی زوری می خندی ولی همین خنده هات اشکن به مو می رسه پاره هم می شه همه شنبه ها رفتن آدما چقدر عزیز می شن وقتی که قاب عکس شن عجب رسم تلخی منم می خوام یه قاب عکس شم.. دیگه نمی ترسم قلبم جا بزنه جاش یه سنگه دیگه نمی ترسم سیاه بره چشام یهو تار شه صحنه دیگه یادم نی کی اصلا دلمو کجا شکسته عجله داره دیرشه روحم می خواد جدا شه از جسم...🖤

قشنگ بود👍🏼🥲

خیلی 💔

فقط 1 هفته و 1 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

امضام طولانیه ولی دوسش دارم🥰تیکر کنکوره😉مسیرسخت، مقصد قشنگ!💪کنکور ریاضی، بزودی ۱۱ تیر ۱۴۰۵ منتظر باش!😎من یک ایرانی عاشق فرهنگ و آداب و رسومم و همزمان یک مسلمان پایبند به اصول و اعتقاداتم هستم.من کاملا مخالفم که بگن باید یکی رو به جای دیگری انتخاب کرد (مثل «یا مذهبی یا آریایی»).چون ریشه ی آریایی ما اصالت ماست 🌿 و مذهب باور ماست ✨. این دو باید در کنار هم باشند تا هویت افتخارآفرین یک ایرانی مومن، بااصالت، آگاه و باافتخار 💚🤍❤️ میشه برای پدربزرگم فاتحه بخونی🙏🏻😥خدایا خودت کمک کن توی درسام موفق بشم و به آرزوهای خوبی که دارم برسم و بتونم برای خانوادم افتخار باشم و سربلندشون کنم🤲🏻🤲🏻 میشه حالا که لطف کردی امضامو خوندی❤❤برام صلوات بفرستی و دعام کنی🙏🏻🙏🏻

عب ندارع بنده خدا شوک شد فکنم،🤣🤣🤣🤣🤣🤣

آره ناپدید شد🤣🤣

فقط 1 هفته و 1 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

امضام طولانیه ولی دوسش دارم🥰تیکر کنکوره😉مسیرسخت، مقصد قشنگ!💪کنکور ریاضی، بزودی ۱۱ تیر ۱۴۰۵ منتظر باش!😎من یک ایرانی عاشق فرهنگ و آداب و رسومم و همزمان یک مسلمان پایبند به اصول و اعتقاداتم هستم.من کاملا مخالفم که بگن باید یکی رو به جای دیگری انتخاب کرد (مثل «یا مذهبی یا آریایی»).چون ریشه ی آریایی ما اصالت ماست 🌿 و مذهب باور ماست ✨. این دو باید در کنار هم باشند تا هویت افتخارآفرین یک ایرانی مومن، بااصالت، آگاه و باافتخار 💚🤍❤️ میشه برای پدربزرگم فاتحه بخونی🙏🏻😥خدایا خودت کمک کن توی درسام موفق بشم و به آرزوهای خوبی که دارم برسم و بتونم برای خانوادم افتخار باشم و سربلندشون کنم🤲🏻🤲🏻 میشه حالا که لطف کردی امضامو خوندی❤❤برام صلوات بفرستی و دعام کنی🙏🏻🙏🏻

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز