2777
2789
عنوان

ریزش مو

| مشاهده متن کامل بحث + 114 بازدید | 22 پست
احتمالا بخاطر همون خارشه یه دوره شامپو کتوکونازول بزن

خرداد برا خارش کتوکونازول زدم از همون موقع ریزش شروع شد

رفتم دکتر اونم باز کتوکونازول داد الان فعلا یک ماهه میزنم تاثیر که نداشته

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کسی که موهاش چربه هرروز باید بشوره درسته؟

لازم نیست من موهام خیلییییی چربه و شوره میزنه ریزش شدید هم داشتم رفتم پیش پزشک پوست و مو یه شامپو مناسب مو چرب و یه اسپری برام نوشت که من دیگه اسپری رو نمیزنم خیلیییی خوب شدم

برو پیش پزشک پوست و مو

رفتم پیش دوتا متخصص

دارو هایی میدن که عوارض خوبی نداره

مثلا اولی آمپول بیوتین و دکسپانتنول داد ۶ دور زدم هیچی به هیچی

دومی هم با اینکه جواب ازمایش برده بودم پیشش و مشکل هورمونی نداشتم

دوتا قرص هورمونی داد اسم یکیش یادم نیست یکیش اسمش اسپیرونولاکتون بود

اینارو مصرف کردم هر هفت روز پریود وحشتناک میشدم و دوماه به همین منوال گذشت دیگه جونی برام نموند رفتم دکتر زنان زایمان سونو گرفتم گفت به خاطر قرص ها پریود نامنظم شده دیگه مصرف نکن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

بهترین انتقام

lotooos | 42 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز