2777
2789
عنوان

ریزش مو

114 بازدید | 22 پست

لطفا اگه کسی تجربه مشابه داشته و درمان کرده بگه دعاش میکنم

من همه ازمایش هارو دادم هیچ مشکلی نبوده

ولی موهام همش میریزه یعنی دست میکشم همینجوری میاد تو دستم هر بار دست بکشم مشت مشت مو جمع میشه حجم موهام کم شده فرق سرم هم پهن تر شده

دکتر رفتم همه ازمایش هارو دادم

توروخدا اگه کسی میدونه چیکار باید بکنم بگه کل عمر دعاش میکنم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اره من میدونم تخم شنبلیله رو بزار شبب تا صبح تو اب لعاب میده همشو بریز به موهات ۲ ساعت بعد برو بشورش به ریشه حتما بزن . الان تعلیق میشم فعلا خدافظ تاپیک اخرم گفتم چرا

مرا دردیست اندر دل که گر گویم زبان سوزد گر پنهان کنم ترسم که مغز استخوان سو

مشکل هورمونی نداری؟ اگه نداری ...قرص اهن و زینک بخور و امپول بیوتین بزن

نه ازمایش هورمونی دادم نرمال بودش

امپول بیوتین هم دکتر نوشت ۶ دور زدم هیچ فایده نداشت

زینک هم میخورم فایده نداشته

رزماری و میخک جوشونده بزن - تخم مرغ رو قبل حموم استفاده کن حتما بزن به موهات- روغن نارگیل به ساقه مو بزن-وازلین رو به اخر مو برای موخوره ها بزن که موخوره نگیره-روغن ارگان بعد حموم استفاده کن-از اب داغ اصلا استفاده نکن و سفت نبند موهاتو موهاتو شبا بباف خیلی حموم نرو -قرص ویتامین دی و زینک بخور -ازشامپو بچه استفاده کن-قرص فولیک اسید هم با اب قاطی کن بزن به موهات که اینم واسه رشد و قطع ریزش عالیه

رزماری و میخک جوشونده بزن - تخم مرغ رو قبل حموم استفاده کن حتما بزن به موهات- روغن نارگیل به ساقه مو ...

رزمانی و میخک زدم ۱ ماه خیلی کم تاثیر داشت

بقیه رو حتما امتحان میکنم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

کتاببب

دیآرام | 5 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز