2777
2789
عنوان

الونهام

| مشاهده متن کامل بحث + 422 بازدید | 49 پست

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اره. مخصوصا ک 4بار خودکشی کرده و بدتر اسیب دیده. خوندی اونارو؟ خونریزی مری. آسیب ریه......

اره😭😭😭😭😭

من واقعا اونارو خوندم همینجوری موندم نمیدونستم باید چیکار کنم

فقط با خوندنشون اینجوری احساس درموندگی میکنم تصور کن اون طفلکی هر روز داشته اون اتفاقات زندگی میکرده

امیدوارم فوت نشده باشه

امیدوارم دانشگاهی که میخواستو قبول شده باشه و الان یه جایی تو ارامش و بدور از خانواده حیوون صفتش درسشو بخونه و زندگیشو ادامه بده

اخه آزارم داریم. میبینم داریم اذیت میشیم باز بقیه رو میخونیم. یدونه خوندی کافیه

دقیقااااا

منم واقعا تا مرز انفجار میرم ولی بازم میگم نه بزار یه تاپیک دبگه رو هم بخونم😭😭😭

اره😭😭😭😭😭من واقعا اونارو خوندم همینجوری موندم نمیدونستم باید چیکار کنم فقط با خوندنشون اینجوری ا ...

. حالا شاید باورت نشه منم تا چند روز فکرم درگیرش میشه.

منم میگم شاید زنده باشه ولی گوشی نداشته که دوباره بیاد تاپیک بزنه. یا ایشاله بقول تو رفته شهر و دانشگاه دیگه.. ولی تو یکی از تاپیکا دیدم یکی نوشته ک نی نی یار گفته فوت شده

. حالا شاید باورت نشه منم تا چند روز فکرم درگیرش میشه. منم میگم شاید زنده باشه ولی گوشی نداشته که د ...

😱😱😱😱😱😱😱

وای من واقعا دلم میخواد با رگبار پدر مادر و برادرشو پیدا کنم همشونو به خاک و خون بکشم


دقیقااااا منم واقعا تا مرز انفجار میرم ولی بازم میگم نه بزار یه تاپیک دبگه رو هم بخونم😭😭😭

منم همینم. مثلا فیلم ترسناک نگاه میکنم میدونم میترسم و چندروز حالم بده بازم نگا میکنم. الانم میبینم حالم بد میشه باز نیم ساعت نشستم دونه دونه میخونم. حالا خوبه شما هستی بهت میگم اینارو. همددردیم


ولی برام عجیبه وقتی قصد خودکشی داشته چرا میرفته بیمارستان که دوباره زنده بشه و با کلی درد برگرده.



شاید زنده باشه . ولی با یه کاربری دیگه تو سایت باشه

اینم میشه. ولی من فکرم درگیر شد و اعصابم خراب.

ولی بنظرم خیلی هم بخودش سخت میگرفت. اینجا زیاد دیدم ازاین تاپیکا ک مثلا پسر عمو دست درازی کرده یا حتی پدرش.

یا خیلیا دیدم دوسپرشون بعد راحت با یکی دیگه ازدواج کردن.

نمیخوام بگم راحته ولی تو این یمورد خیلی بخودش سخت گرفته بود. شایدم چون سنش کم بود.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز