2789

خودم شدیدافسردم شوهرم ماری میکشه هرروز یایک روزدرمیون باحرفاش اذیتم میکنه . نمیتونستم خودمو کنترل کنم بچه هاموکتک میزدم ولی الان دوساله میخورم تحملم بالارفته بی خیال حرفهای شوهرم یا دیگران هستم و مهم اینکه بابچه هام عالی هستم هرروز عشق بهشون نثار میکنم

اول یه مدت فلوکستین10میخوردم برام تاثیری نداشت بعد20گرفتم صبحهابعدصبحانه مصرف کردم عالی بود خدایی

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بعد دو هفته اثر میزاره درسته؟بعد اینکه عوارضی نداشته تا الان؟

بعد دو سه روز حس میکردم اثر داره

نه نداشته

چرا همتون امضاتون نوشتید لایک نکنید؟؟ لایک نشونه ادبه همتونو لایک می کنم. زن هستم آقایون تو تاپیکام شرکت نکنند. سایت زمانی قشنگ بود که سعی می کردیم بهم کمک کنیم نه بیایم عقده هامونو خالی کنیم. متنفرم از کاربرای فیک لعنت به اونی که زندگی ما رو این طوری کرد سالای جوونیم داره بیخود میگذره 😭😭

خودم شدیدافسردم شوهرم ماری میکشه هرروز یایک روزدرمیون باحرفاش اذیتم میکنه . نمیتونستم خودمو کنترل کن ...

خداروشکر عزیزم که الان حالت بهتره😍

تو این دو سال هیچ عوارضی نداشته برات؟

فقط اینکه شما دوز ۱۰ مصرف میکنید یا ۲۰

20

چرا همتون امضاتون نوشتید لایک نکنید؟؟ لایک نشونه ادبه همتونو لایک می کنم. زن هستم آقایون تو تاپیکام شرکت نکنند. سایت زمانی قشنگ بود که سعی می کردیم بهم کمک کنیم نه بیایم عقده هامونو خالی کنیم. متنفرم از کاربرای فیک لعنت به اونی که زندگی ما رو این طوری کرد سالای جوونیم داره بیخود میگذره 😭😭

خداروشکر عزیزم که الان حالت بهتره😍تو این دو سال هیچ عوارضی نداشته برات؟

ممنون عزیز.نه نداشته فقط هفته های اول کمی سردرد داره اما ادامه بدید خوبه فقط باید بدونی چه دوری مصرف کنی اگه شدید حالت بده بیست مصرف کن اگه نه همون ده بهتره

خودم شدیدافسردم شوهرم ماری میکشه هرروز یایک روزدرمیون باحرفاش اذیتم میکنه . نمیتونستم خودمو کنترل کن ...

کپسول یا قرص؟شوهرت عوارض ماری چیاس

مامان دوتا کوجولوی دوست داشتنی که یکیش تو راهه😍 لطفا برای سالم بدنیا اومدنش دعا کنید💓

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792