رزآبی369 مدیر عضویت: 1404/03/20 تعداد پست: 397 عنوان الویه | مشاهده متن کامل بحث + 721 بازدید | 59 پست واسه دور همی کوچیکه فقط الویه خوبه یا کمه؟ با توجه به شرایط اقتصادی 1404/11/27 | 20:32 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
مهرسا_سام عضویت: 1399/10/16 تعداد پست: 1107 الویه هم کم ارزون درنمیادا ای کاش گاهی جای آدم ها با هم عوض میشد🖤✨
هایدی0 عضویت: 1404/03/21 تعداد پست: 324 به نظرم هزینه اش خیلی زیاد میشه یه چیز دیگه درست کن #یک مینیمالیست با رنـگ خـدایـی..تاپیک رفع انباشتگی ؛ برای ورود پروفایل من رو چک کنید
رزآبی369 مدیر استارتر عضویت: 1404/03/20 تعداد پست: 397 الویه خب میشه هزینه رو با بیشتر کردن سیب زمینی و کم کردن مرغ و تخم مرغ پایین آورد. بزار مواد خنک بش ... واقعا همینطوره، تولد دخترمه، مادرم و خواهرام هستن فقط، گفتم فقط الویه درست کنم
رزآبی369 مدیر استارتر عضویت: 1404/03/20 تعداد پست: 397 به نظرم هزینه اش خیلی زیاد میشه یه چیز دیگه درست کن نه خوبه، ولی میگم فقط الویه تنها بد نیست؟
کوکوشنل عضویت: 1403/06/14 تعداد پست: 2663 اگه برا بچه ها داری دوره همی میگیری اوکیه ولی واسه ادم بزرگا فقط الویه به نظرم خیلی بده یه ماکارانی با سویا هم شده درست کن کنارش لایک نکن 🤨
مهسامسیح عضویت: 1404/02/15 تعداد پست: 844 واقعا همینطوره، تولد دخترمه، مادرم و خواهرام هستن فقط، گفتم فقط الویه درست کنم آها مادر و خواهر که اصلا مهمون نیستن جیگر هرچی درست کنی اوکیه
هایدی0 عضویت: 1404/03/21 تعداد پست: 324 نه خوبه، ولی میگم فقط الویه تنها بد نیست؟ نه اگه صمیمی هستید خیلی هم خوبه #یک مینیمالیست با رنـگ خـدایـی..تاپیک رفع انباشتگی ؛ برای ورود پروفایل من رو چک کنید
رزآبی369 مدیر استارتر عضویت: 1404/03/20 تعداد پست: 397 آها مادر و خواهر که اصلا مهمون نیستن جیگر هرچی درست کنی اوکیه فدات عزیز، آره خودشونم میگن
لیلین44 عضویت: 1399/08/08 تعداد پست: 12936 بنظرم سالادماکارونی مجلسی تره بیشتر طرفدار داره .نه چه اشکالی داره ماهم هر دفعه دورهمی داریم یکی از ... سالاد ماکارونی مناسب شبه اتفافا تنها بخوری خیلی میچسبه
delara77m عضویت: 1404/01/09 تعداد پست: 1869 واقعا همینطوره، تولد دخترمه، مادرم و خواهرام هستن فقط، گفتم فقط الویه درست کنم اگه تولده خوبه دیگه کیک هم هس و میوه