بنظرمن سرنوشت حضرت موسی بی نظیره خیلی جالب و خوندنی در جای جای سرنوشتش فراموش کردن خدا توسط مردم دیده میشه همش درس و عبرت من خیلی سرنوشت پیامبرا رو دوس دارم
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
یکی خواب امام زمان دیده بود شما گفتی نگید من تند شدم گفتم ما از کسی نمیترسیم و این حرفا
اها اوکی
بیخیال گلم اشکال نداره
من فقط منظورم این بودک مقدسات رو درمعرض توهین قرار ندیم وقتی ک میدونیم موقعیت گفتن مسائل دینی نیست سکوت بهتره چون طرف مقابل اگ بی چاک و دهن باشه باعث توهین ب ائمه میشیم