سلام مبل میخوام بخرم ولی متاسفانه قیمت مبل تو شهر ما خیلی زیاده ، میگن تهران چون تولیدی قیمتا خیلی کمتره شما جایی رو میشناسید که فروش آنلاین داشته باشن و معتبر هم باشن ؟
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
من استان فارسم کسی رو تهران ندارم که برام پرس و جو بکنه میترسم تا عید نرسه به دستم فقط یه پیج دیدم م ...
از عطاآباد گرگان بخرید خیلییی قیمتاش مناسبه من مازندران زندگی میکنم ولی اکثر مازندرانی ها هم میرن عطا آباد گرگان مبل می خرند چون اونجا مستقیم از تولیدی می خری