2777
2789

هرچه از دوست رسد نیکوست

نه مرگ آنقدر ترسناک است، و نه زندگی آنقدر شیرین، که انسان برای این دو شرفش را بدهد...❤️🩹 جایی دورتر از خودم ایستاده ام، به تماشای کسی که جای من زندگی میکند! و چه بیرحمانه تنهاست، و چه به ناچار قوی...🖤

کاملا مناسبه با توجه به یک هفته

(من رو مورد نقد و نصیحت قرار ندهید) #حامی_فمینیسم لطفا افراد افراطی زن ستیز یا مذهبی های افراطی (تاکید کردم مذهبی های افراطی نه همه‌ی مذهبی‌های گرامی و عزیز) با من بحث نکنن و سعی در زور چپون کردن عقاید خودشون به من رو نداشته باشند. به همه‌ی اقلیت‌های فکری(درصورتی که باعث آسیب رساندن به دیگران نشوند احترام میزارم، به همه‌ی اقلیت‌های جنسی احترام میزارم. بدون با توهین نمیتونی نظر کسیو عوض کنی.                              خط قرمزهای من: ⭕ از کودک همسری دفاع کنید و ادعا هم کنید ما تو بچگی ازدواج کردیم و الآن موفقیم                         ⭕ برابری زنان با مردان رو مسخره کنید و به من بابت پیرو بودنش توهین کنید     ⭕تو بحثِ با من بزور بخواید وانمود کنید حرفتون درسته و از اون بدتر نظرتونو تحمیل کنید    دختر زیر ۱۸ سال نمی‌تونه رای بده؛ نمی‌تونه گواهینامه بگیره، حتی اگه مریض بشه و از بیمارستان بخواد رضایت بده خارج شه بدون اجازه‌ی پدرش این حقو نداره و... ولی حق بله گفتن سر سفره‌ی عقد رو داره!          هروقت به کسی گفتم دیگه ریپلای نکنه خودش این تاپیکو بخونه https://www.ninisite.com/discussion/topic/16713258/%DA%AF%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D9%88%D9%82%D8%AA-%D9%87%D8%A7

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

یه شاخه گل و یه باکس چیزی نیس که بشه نظر داد پسره چجور ادمیه

کسی قدر دل پاک مونه هرگز نمی دونه مو "موسی" هم ِبشُم "آسیه" از "آبُم" نمی گیره.نِفهمید و نمیفهمن مُنو درد مونه اینجا مو خط دکترُم خالو کسی قابُم نمی گیره 🍀

دوست پسر دوستم ، گفتم مبارکه. گفت کنسله بی لیاقت ، به شاخه گل با یک عروسککنسله، گفتم یه هفته نشده به نظرم خوبهگفت نه بی لیاقت، لیاقت خیلی بیشتر

برای ازدواجم و سلامتی مادرم یه دونه صلوات مهمونم کن

به چه چیزا فکر میکنید


۳ سال دوست بودیم هر سال قبل ولن بهش میگفتم چیزی نگیر پولاتو نگه دار ماشین بخر


نوک دماغتون رو نبینید آینده نگر باشید و خواسته های مهم تری داشته باشید

دانشجو معلم👩🏻‍🏫 تـو‌ عَمیق‌ تَرین‌ وابَستگیِ‌ مَنـی❤️💍:)️

به چه چیزا فکر میکنید ۳ سال دوست بودیم هر سال قبل ولن بهش میگفتم چیزی نگیر پولاتو نگه دار ماشین بخر ...

کامنت پایینی بخون

برای ازدواجم و سلامتی مادرم یه دونه صلوات مهمونم کن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز