پیکاسوزاده مدیر استارتر عضویت: 1404/03/12 تعداد پست: 2311 عنوان چرا کلا 109 بازدید | 13 پست من معلم زبانم این ترم با پسرا برداشتم سطح نوجوانان همشون 16 الی 18 آن واقعا بوی نامطبوع میاد از کلاس هر جلسهههههه.....عصبیمممننننمسسممسنینی👺👺👺😭😭 چه خوب بود که آدمی میتوانست وقتی درد و مصیبتی دارد ماهها بخوابد و چندین ماه بعد آسوده و تازه نفس از خواب برخیزد 1404/11/25 | 18:27 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
پیکاسوزاده مدیر استارتر عضویت: 1404/03/12 تعداد پست: 2311 چرا ،میگ..زن؟😑 نههه😭😭😭حموم نمیرنننننن چه خوب بود که آدمی میتوانست وقتی درد و مصیبتی دارد ماهها بخوابد و چندین ماه بعد آسوده و تازه نفس از خواب برخیزد
دژبان_سایت عضویت: 1402/02/06 تعداد پست: 9466 نههه😭😭😭حموم نمیرنننننن رشتت چیه ،دامپزشکیه😑؟ کاربری دست۱۰نفر میباشد.
پیکاسوزاده مدیر استارتر عضویت: 1404/03/12 تعداد پست: 2311 رشتت چیه ،دامپزشکیه😑؟ دامپزشکی؟!!! چه خوب بود که آدمی میتوانست وقتی درد و مصیبتی دارد ماهها بخوابد و چندین ماه بعد آسوده و تازه نفس از خواب برخیزد
پیکاسوزاده مدیر استارتر عضویت: 1404/03/12 تعداد پست: 2311 رشتت چیه ،دامپزشکیه😑؟ چ ربطی داشت چه خوب بود که آدمی میتوانست وقتی درد و مصیبتی دارد ماهها بخوابد و چندین ماه بعد آسوده و تازه نفس از خواب برخیزد
دژبان_سایت عضویت: 1402/02/06 تعداد پست: 9466 چ ربطی داشت هیچ همینجوری😂ماسکی چیزی بزن چاره ای نیس کاربری دست۱۰نفر میباشد.
پیکاسوزاده مدیر استارتر عضویت: 1404/03/12 تعداد پست: 2311 هیچ همینجوری😂ماسکی چیزی بزن چاره ای نیس 😭😭😭از ماسک بدم میاد ولی مجبورم تو سوز سرما پنجره های کلاسشون رو باز بزارم🥲😂😂 چه خوب بود که آدمی میتوانست وقتی درد و مصیبتی دارد ماهها بخوابد و چندین ماه بعد آسوده و تازه نفس از خواب برخیزد
دژبان_سایت عضویت: 1402/02/06 تعداد پست: 9466 😭😭😭از ماسک بدم میاد ولی مجبورم تو سوز سرما پنجره های کلاسشون رو باز بزارم🥲😂😂 😂یخ میزنن کجایی اینقد سرده😂 کاربری دست۱۰نفر میباشد.
پیکاسوزاده مدیر استارتر عضویت: 1404/03/12 تعداد پست: 2311 😂یخ میزنن کجایی اینقد سرده😂 به درککک😂شیراز چه خوب بود که آدمی میتوانست وقتی درد و مصیبتی دارد ماهها بخوابد و چندین ماه بعد آسوده و تازه نفس از خواب برخیزد
دژبان_سایت عضویت: 1402/02/06 تعداد پست: 9466 به درککک😂شیراز عه😂فک کردم هم استانی هستیم اینجا تا منفی ۲۸ رفتراستی کم پیدا شدی کاربری دست۱۰نفر میباشد.
پیکاسوزاده مدیر استارتر عضویت: 1404/03/12 تعداد پست: 2311 عه😂فک کردم هم استانی هستیم اینجا تا منفی ۲۸ رفتراستی کم پیدا شدی تعلیق بودم 25 روز😂😂😂 چه خوب بود که آدمی میتوانست وقتی درد و مصیبتی دارد ماهها بخوابد و چندین ماه بعد آسوده و تازه نفس از خواب برخیزد
دژبان_سایت عضویت: 1402/02/06 تعداد پست: 9466 تعلیق بودم 25 روز😂😂😂 بابا لااقل میگفتی میومدیم ملاقاتت😂 کاربری دست۱۰نفر میباشد.
پیکاسوزاده مدیر استارتر عضویت: 1404/03/12 تعداد پست: 2311 بابا لااقل میگفتی میومدیم ملاقاتت😂 😂😂😂😂 چه خوب بود که آدمی میتوانست وقتی درد و مصیبتی دارد ماهها بخوابد و چندین ماه بعد آسوده و تازه نفس از خواب برخیزد