2777
2789
عنوان

چرا کلا

109 بازدید | 13 پست

من معلم زبانم این ترم با پسرا برداشتم سطح نوجوانان همشون 16 الی 18 آن واقعا بوی نامطبوع میاد از کلاس هر جلسهههههه.....عصبیمممننننمسسممسنینی👺👺👺😭😭

چه خوب بود که آدمی میتوانست وقتی درد و مصیبتی دارد ماهها بخوابد و چندین ماه بعد آسوده و تازه نفس از خواب برخیزد

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

هیچ همینجوری😂ماسکی چیزی بزن چاره ای نیس

😭😭😭از ماسک بدم میاد ولی مجبورم تو سوز سرما پنجره های کلاسشون رو باز بزارم🥲😂😂

چه خوب بود که آدمی میتوانست وقتی درد و مصیبتی دارد ماهها بخوابد و چندین ماه بعد آسوده و تازه نفس از خواب برخیزد

عه😂فک کردم هم استانی هستیم اینجا تا منفی ۲۸ رفتراستی کم پیدا شدی

تعلیق بودم 25 روز😂😂😂

چه خوب بود که آدمی میتوانست وقتی درد و مصیبتی دارد ماهها بخوابد و چندین ماه بعد آسوده و تازه نفس از خواب برخیزد

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز