2777
2789
عنوان

سم جدید

197 بازدید | 18 پست

تو تاپیک شرکت کرده بودم در مورد قهوه درست کردن. الان یه کامنت دیدم نوشته قهوه برای شیطان پرست هاست

خدایی چی میزنید

منبع حرفی اون کجاست

یعنی هر قهوه میخوره شیطان پرست


برای ازدواجم و سلامتی مادرم یه دونه صلوات مهمونم کن

قهوه در واقع نوشیدنی اصیل ایرانی ها بوده بعدها چایی اومد :|

اگه با نظرم مخالفی چشماتو ببند رد شو،مجبور نیستی ابراز مخالفت کنی یا نظرتو تحمیل کنی#دیکتاتور_نباشیم😌❌️زیر ۲۲ سال نه ریپلای کن نه تو تاپیکام بیا❌️آفرین✅️به خاطر دوتا پاچه پاره کاربری قبلیم تعلیق شد😂✌🏻ولی به چپ ترین قسمت بدنم🤌🏻تو تاپیکا برامن چایی شیرین بازی در نیارین،استارتر خودش زبون داره🚫 👈🏻رفتار من با شعور طرف مقابلم ست میشه اگه از رفتارم خوشت نیومد به شعور خودت شک کن✅️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ما تو ایران قهوه خونه داشتیم اول بعد که چای اومد چای خونه زدن

موردی نداره نوش جونتون

انرژی زا نخورید باعث غلیظ شدن خون و سکته میشه دور از جونتون

غفلت از یار گرفتار شدن هم دارد ...‌‌...
لابد چایی نماد فرشته هست ؟تو ایران از قدیم قهوه خونه بوده البته ایران قهوه نداشت نمیدونم چرا قهوه خو ...

اتفاقا مردم در اواخر دوره قاجار چای خوردن رو شروع کردن وگرنه کلا قهوه میخوردن

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ترمیم نمره

sepidkoh | 44 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز