avaaava مدیر استارتر عضویت: 1404/02/07 تعداد پست: 263 عنوان تنهایی 137 بازدید | 5 پست تنهایی زیاد واقعا حس بدیهچجور میشه خدا کسی تنها آفریده باشه؟ 1404/11/25 | 12:55 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
ماتروشکا_تعلیقی1377 عضویت: 1404/10/25 تعداد پست: 2376 ادم تنها دنیا میاد تنها از دنیا میره اون دنیایی هم اگه باشه ( طبق گزارش های تجربه نزدیک به مرگ) بازم تنهاس😐☕️ خانواده و دوست و اشنا و عشق همه کشک موقع سختی معمولا باید تنهایی بجنگی
ryain عضویت: 1401/11/28 تعداد پست: 6455 بعضیا تو سرنوشت شون نوشته شده متاسفانه من خودم اکثرا شبت که تنها میخوابم خیال میکنم دیوارها دارن نزدیکم میشن که ببلعن منو تمام قلبم فشرده میشه دیگه حوصله رابطه با ازدواج هم ندارم آه گویی ز دخمه ی دل من روح شبگرد مه گذر کرده ...🌱درخواست دوستی هیچ کس قبول نمی کنم. 🚫
avaaava مدیر استارتر عضویت: 1404/02/07 تعداد پست: 263 ادم تنها دنیا میاد تنها از دنیا میره اون دنیایی هم اگه باشه ( طبق گزارش های تجربه نزدیک به مرگ) بازم ... دقیقا همینطوره🥲
avaaava مدیر استارتر عضویت: 1404/02/07 تعداد پست: 263 بعضیا تو سرنوشت شون نوشته شده متاسفانه من خودم اکثرا شبت که تنها میخوابم خیال میکنم دیوارها دارن نزد ... عزیزمممم🫂🤍
ryain عضویت: 1401/11/28 تعداد پست: 6455 عزیزمممم🫂🤍 😘😘🥹💔💔💔 آه گویی ز دخمه ی دل من روح شبگرد مه گذر کرده ...🌱درخواست دوستی هیچ کس قبول نمی کنم. 🚫