2789
عزیزم چه جوری؟ اگه حال داری بهم بگو

۱تخم مرغو باهمزن برقی میزنی تا کرم رنگ بشه حدود یکی دودقیقه بعدش یک پیمانه شیر و یک پیمانه یا کمتر روغن بعد پودرکیکو میریزی تو اینا باهمزن هم میزنی بعد یه ماهیتابه سرامیکی یا تفلونو یاهرچی فقط بهش نچسبه،یکم روغن میمالی کَفِشو روچرب میکنی از مایعی که درست کردی یخورده میریزی توش خودش سرخ میشه البته چون پودرکیک بکینگ پودرش زیاده بهتره که ازمایع یه قاشق بریزی تو ماهیتابه چون پف میکنه نباید هم بیش ازیکی دوسانت قطرداشته باشه

پ،ن. روی پودر کیک همین دستورو تقریبا واسه کیک نوشته اما تو همه پودر کیکو اضافه نکن  تاجایی اضافه کن که خمیر لطیفی بدست بیاد

نوش جان

امیدوارم کامل توضیح داده باشمش😋😋😋😊😊😊😊

👇👇👇خانما آقایون لیدی  اند جنتلمن نی نی سایتی ها بشنوید و آگاه باشید نام کاربری من جاندیا هستش یه اسم کره ایه تو فیلم پسران برتر از گل تورو خدا فکر بد نکنین 😢😢😢بعدشم خودم میدونم که اسمش گیوم جاندی بود کاربری قبلیم جاندی بود که ترکید مجبور شدم اینو بزارم جاندیاکه سایت قبول کنه😁😁😁😢😢😢😢👆👆👆👆            من به مرگی فکرمیکنم که زندگی هدیه میده....من یک حامی اهدای عضو هستم😍😍تاخدا بنده نواز است به خلقش چه نیاز؟؟؟................. میکشم ناز یکی تا به همه ناز کنم😍😍😍😍                 درسته بهشت جای خوبیه اما بچه های جهنم همه آشنان😁😁            وای من تنوع امضاهام چه زیاده 😥😥😁😁😁

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز