2777
2789

چند روز عمل کردی خب اولش باشه عادیه ورم

آنکه بودنش بی منت و ابدیست فقط خداست 💕به همون اندازه ک مهربونم به همون اندازه برا آدمای بی شخصیت بی رحمم 🌝👌 در این صفحه معمولا از چیزهای سبک و روزمره مینویسم مسائل مهم زندگیم رو معمولا با مشاور ترجیح میدم حل کنم 🙂

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

تجربشو ندارم .پولشم ندارم دوس دارم انجام بدم مبارک . .ببخشید حالتونم مساعد نیس چقد هزینتون شده ؟ در این حده دردش؟

ولی ایناییکه همیشه دست و پاهاشون یخه،،،خیلی بیشتر از بقیه گناه دارن😓😓چون خیلی بیشتر ازبقیه فکرمیکنن و همین باعث میشه بیشتر تمرکزقلب روی پمپاژ خون ب سمت مغزباشه.این آدما،آدمایین ک یک رنج بزرگی رو تحمل کردن و یک غصه ی بزرگ و یک زخم ناحق تو دلشون هست...💔💔 

از دردش و کلافگیش نگم براتون ،چقدر عذاب کشیدم تک و تنها تهران از بیمارستان هم مستقیم با اسنپ روبه همدان

مرگمو دیدم با چشام، امروز روز ۱۱ بخیه کشیدم ولی همچنان سر و صورتم بی حسه و ۲تا میخ هم تو سرم کوبیدن

واقعا دیوانگیه این عمل مسخره

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز