آنکه بودنش بی منت و ابدیست فقط خداست 💕به همون اندازه ک مهربونم به همون اندازه برا آدمای بی شخصیت بی رحمم 🌝👌 در این صفحه معمولا از چیزهای سبک و روزمره مینویسم مسائل مهم زندگیم رو معمولا با مشاور ترجیح میدم حل کنم 🙂
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
تجربشو ندارم .پولشم ندارم دوس دارم انجام بدم مبارک . .ببخشید حالتونم مساعد نیس چقد هزینتون شده ؟ در این حده دردش؟
ولی ایناییکه همیشه دست و پاهاشون یخه،،،خیلی بیشتر از بقیه گناه دارن😓😓چون خیلی بیشتر ازبقیه فکرمیکنن و همین باعث میشه بیشتر تمرکزقلب روی پمپاژ خون ب سمت مغزباشه.این آدما،آدمایین ک یک رنج بزرگی رو تحمل کردن و یک غصه ی بزرگ و یک زخم ناحق تو دلشون هست...💔💔