2777
2789
عنوان

زبان انگلیسی

150 بازدید | 21 پست

من پسرم ۲۶ سالمه

حدود ۱۵ تا ۲۵ درصد زبان انگلیسی بلدم

میخوام تمرین کنم و تلاش کنم تا وقتی که ۳۰ سالم شد مثل بلبل انگلیسی حرف بزنم و متوجه بشم حتی با لحجه های متفاوتو بفهمم

بازیای کامپیوتریو بفهمم چیا میگن به هم

بنظرم جذابه فهمیدن زبان انگلیسی

مثل نوزاد که تازه میخواد حرف زدن یاد بگیره


خدا کنه بتونم😭😭

چرا نتونی ؟

جدی شروعش کن و مهم ترینش استمرار داشتنشه

                                                             کیدراما یه سبک زندگیه 😏😏                                       میشه برا من و خانوادم ۵ تا صلوات بفرستی؟ ❤                                                                                                     

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


با 25 درصد به نظرم میتونی بفهمی تو چی تی ای چی میگن ب هم

هی یووو واتس اپ من😂

لایکارو نگاه نمیکنم. تعلیقی چندمه نمیدونم فقط بدونین قدیمی ام .فمنیست منطقی. هر چی ام بشه باز تو انتخابمی💍 همون دختر بوکسوره 🥊که خالق هنر روی کاغذه 🎨🖌 البته هنر روی کاغذ فقط نقاشی نیست نویسندگی هم هست 📖✒️ ، عاشق اشپزی ولی فقط برای خودش. من همونم که همه کاره ام ولی هیچکاره ام😂 درخواست دوستی میدی از هر تاپیکی منو دیدی همونجا علت درخواستتم بگو🧡 اگه تو یه بحثی جوابتو ندادم بدون آدم حسابت نکردم. 🖤🖤🖤بعد مدتها تو داشتی منو به این باور میرسوندی که هنوز ادمای خوب تو دنیا پیدا میشن ولی تا اومدم بشناسمت پر کشیدی، به ارزوت رسیدی و منو ارزو ب دل گذاشتی .میگفتن خاک سرده پس چرا گونه من هر شب از اشکام گرمه؟ شاید چون هنوز خاک روت نریختن؟ کاش میشد یه بار بغلت کنم، لاقل از نزدیک نگات کنم ،بشینم ساعت ها پای حرفات آخ از حرفات اون بصیرت اون صلابت اون استراتژی اون هوش اون ادیب بودنت ، شعرات...فقط میتونم دنیا دیگه رهبری مث تو به خودش نمیبینه همونطور که قبل تو ندیده بود و چه درد بی علاجیست گرفتار تو بودن ،چه موهبتیست تو را شناختن که نسیب هر کس نشود! از اون بالا برام دعا کن که بدجور سرنوشتت ارزومه ,دعا کن زودتر بیام پیشت تحمل این ادما هر روز برام سخت تر از دیروزه ,یه بیگانه میون این زمین که همش قفسه :( میدونم لایق شهادت نیستم ولی دعا کن بشم میدونم پیش اوس کریم خیلی عزیزی💔 این صبر که من (بعد از تو) میکنم افشردن جان است

با 25 درصد به نظرم میتونی بفهمی تو چی تی ای چی میگن ب هم هی یووو واتس اپ من😂

خب ببینید کلا مثلا تو رد دد یا gta بله حتی از رفتار ها و ماموریتایی که انجام میشه هم میتونی بفهمی در مورد چی صجبت میکردن یا داستان کلیو بفهمی



ولی gta بازی قدیمییه و الان جدیدا بازیسازا میان از جملات خنده دار یا فلسفی بزرگان تو بازیا استفاده میکنن

مثلا تو گاد اف وار رگناروک یا گاد اف وار ۴ حرفایی که اترئوس و کریتوس به هم نیزنن به اندازه ۱۰ تا کتاب فلسفیه


یا مثلا تو بازی دث استرندینگ چقدر جملات پیچیده انگلیسی به کار میبرن


من همین ۱۵ تا ۲۵ درصدو از بازیای کامپیوتری و ارور هایی که تو کامپیوتر بر میخوردم و کلاس زبان که از بچگی بصورت ناپیوسته میرفتم یاد گرفتم....

حقیقتش عاشق خلبانیم و دلم میخواد بتونم با برج مراقبت حرف بزنم

لهجه✅تمرین و تمرین . کلاس هم برو چون فقط حفظ لغت نیست. گرامر هم مهمه

کلاس هم واجبه؟؟؟؟

من فرادرس چند تا دوره خریدم مثلا با یوتوب اینام دو سه روزه پیش برم


ولی فک میکنم اگه کلاس برم میتونم با دو نفر انگلیسی حرف بزنم حداقل مکالمه قوی شه

عه منم از امروز شرو کردم کلاس میری؟نرمافزاری چیزی دان کردی؟

من عاشق خلبانیم....گفتم حداقل مهم ترین مهارتش که مربوط به زبان انگلیسیه رو داشته باشم

من از بچگی کلاس سوم کلاس زبان مامانم بزور میفرستاد و با گریه و دعوا میرفتم و ناپیوسته بوده

و خب به خاطر عللقم به بازیای کامپیوتری و ارور های نصب نرم افزار تو کامپیوتر باعث شده حدود ۲۰ ۲۵ درصد زبان انگلیسیو بدونم....

ولی خب واس بازیای جدید که توش حرفای فلسفی و گنده میزنن جواب نیست و خلبانی هم باید فول زبان بدونی



فعلا اموزش دوره فرادرسو یدونشو خریدم که مربوط به مکالمس حدود ۹۸ تمن بود دارم تمرینش میکنم و تو دفتر مینویسم

حالا یوتوبم قند شکنم وصل میشه دوره ببینم خوبه

نمیدونم کلاس زبان برم یا نه

من عاشق خلبانیم....گفتم حداقل مهم ترین مهارتش که مربوط به زبان انگلیسیه رو داشته باشممن از بچگی کلاس ...

موفق باشی منم از کلمه شروع کردم جون دایره لغاتم خیلی کمه فیلم و انیمیشنم کنارش میخوام ببینم حوصله کلاس ندارم شاید ی نرم افزاری اگه اوک بود دان کنم بااونم بیشتر کار کنم خداکنه بشه

خب ببینید کلا مثلا تو رد دد یا gta بله حتی از رفتار ها و ماموریتایی که انجام میشه هم میتونی بفهمی در ...

من سطح زبانم B2 هست و خب اکثرا صحبتا رو متوجه میشم بازیا و فیلما با زبان اصلی یعنی از 10 تا جمله شاید یه کلمه تو یه جمله رو بلد نباشم اونم بخاطر علاقه ای ک ب زبان دارم همونجا فیلمو مثلا استوپ میکنم میرم کلمه رو یاد میگیرم برمیگردم

من کلا کلاس زبان نرفتم هیچوقت ولی بخاطر علاقه ام که دنبال کلمه میرم همیشه تا این سطح اومدم برا خلبانی باید ایلتس بالا داشته باشی که خب برا اون باید کلاس بری

لایکارو نگاه نمیکنم. تعلیقی چندمه نمیدونم فقط بدونین قدیمی ام .فمنیست منطقی. هر چی ام بشه باز تو انتخابمی💍 همون دختر بوکسوره 🥊که خالق هنر روی کاغذه 🎨🖌 البته هنر روی کاغذ فقط نقاشی نیست نویسندگی هم هست 📖✒️ ، عاشق اشپزی ولی فقط برای خودش. من همونم که همه کاره ام ولی هیچکاره ام😂 درخواست دوستی میدی از هر تاپیکی منو دیدی همونجا علت درخواستتم بگو🧡 اگه تو یه بحثی جوابتو ندادم بدون آدم حسابت نکردم. 🖤🖤🖤بعد مدتها تو داشتی منو به این باور میرسوندی که هنوز ادمای خوب تو دنیا پیدا میشن ولی تا اومدم بشناسمت پر کشیدی، به ارزوت رسیدی و منو ارزو ب دل گذاشتی .میگفتن خاک سرده پس چرا گونه من هر شب از اشکام گرمه؟ شاید چون هنوز خاک روت نریختن؟ کاش میشد یه بار بغلت کنم، لاقل از نزدیک نگات کنم ،بشینم ساعت ها پای حرفات آخ از حرفات اون بصیرت اون صلابت اون استراتژی اون هوش اون ادیب بودنت ، شعرات...فقط میتونم دنیا دیگه رهبری مث تو به خودش نمیبینه همونطور که قبل تو ندیده بود و چه درد بی علاجیست گرفتار تو بودن ،چه موهبتیست تو را شناختن که نسیب هر کس نشود! از اون بالا برام دعا کن که بدجور سرنوشتت ارزومه ,دعا کن زودتر بیام پیشت تحمل این ادما هر روز برام سخت تر از دیروزه ,یه بیگانه میون این زمین که همش قفسه :( میدونم لایق شهادت نیستم ولی دعا کن بشم میدونم پیش اوس کریم خیلی عزیزی💔 این صبر که من (بعد از تو) میکنم افشردن جان است

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

نماز و نذر

rahele_joni | 7 دقیقه پیش
2791
2779
2792