2777
2789
عنوان

وزوز گوش

22 بازدید | 0 پست

من دوماه پیش افسردگیم عود کرد آسنترا خوردم دوهفته رعد از مصرف اسنترا وزوز گوش گرفتم دوتاش هم .قرصم و دکتر عوض کرد شد پاروکستین .رفتم دکتر گوش .گوشهام جرم داشت ساکشن کرد گفت یه تیکه جرم کوچولو چسبیده به پرده گوشت اون و شستشو بده حالا دوتاشم صدا میده مخصوصا چپم که جرم داره بیشتر .امروز از صبح صداش رفته تو مخم داره دیوونه ام میکنه .نمیدونم چه کنم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ابدیت

پیپا | 6 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز