2777
2789
عنوان

دلم میخواست

126 بازدید | 12 پست

دلم میخواست یه در بود که ازون همه حقیقتو نشون میدادن

ندونستن منو دیوونه میکنه

میدونم همه اتفاقات بد بخاطر ندونستنه

اگر دست من بود نمیذاشتم هیچ کس بدون دیدن علت بدبختیاش از دنیا بره


خواهشا به حاشیه نبرید !

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بله تهش میفهمیدند همه چی از خودشون شروع شد

همه ادما میفهمن مشکلاتشون کارمای چیع ولی بنظر شما بادونستنش حل میشه همچی ؟بنظر من ظلمی ک درحق یکی شده حتی اگر بعدهاجبران شه دیگه فایده ای نداره چون عمر طرف رفته برنمیگرده

همه ادما میفهمن مشکلاتشون کارمای چیع ولی بنظر شما بادونستنش حل میشه همچی ؟بنظر من ظلمی ک درحق یکی شد ...

با جبرانش حل میشه

اونم ظلم نبوده مکافات عمل خودش بوده

ظلم در حق کسیه که بیگناه باشه

بعد از جبران هم به اون شکلی که میخوای حل نمیشه به اون شکلی که به صلاحت باشه حل میشه در نهایت حالت خوب میشه😉

با جبرانش حل میشهاونم ظلم نبوده مکافات عمل خودش بودهظلم در حق کسیه که بیگناه باشهبعد از جبران هم به ...

اینم تعبیریه میتونه باشه ولی در کل آدمیزاد نمیمیره تاوقتی ک ب ظلم خودش گرفتار نشه و نبینه ک چ کرده و چی کشیده اونیک بهش ظلم کرده خودش بایذطعمشو بچشه من ب این اعتقاددارم قلبن

اینم تعبیریه میتونه باشه ولی در کل آدمیزاد نمیمیره تاوقتی ک ب ظلم خودش گرفتار نشه و نبینه ک چ کرده و ...

کارما دارما

عمل و مکافات

این زنجیره تا ابد ادامه داره دست خودمونه که متوقف کنیم

اگه یه جایی متوقف ش کنیم اونوقت تموم میشه

یعنی بگذریم ببخشیم ...

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792