2777
2789
عنوان

بو عرق

346 بازدید | 37 پست

بچه ها یه دوستی دارم بیسچاری باهمیم

کثیف نیست ولی خیلی بوعرق میگیره واقعا خفه میشم

خودم مام پودری میزنم حواسمم هست که بو گرفتم برم حموم

ولی این مام نمیزنه کثیف نیست ولی خدایی بجز این یه مورد

از طرفی هم روم نمیشه چون باهم میریم بیرون خجالت میکشم هم نمیدونم چجوری بگم بهش

اگه این پودره رو بزنه دیگه بو نمیده واقعا اذیتم

برای تولدش یا به هر مناسبتی بهش کادو بده

لایک کردنم یعنی موافقم، منم همینطور، ممنونم ازت، خوشحالم برات مفید بود، موفق باشی، دیدم پیامتو ولی مایل به ادامه صحبت نیستم یا ادامه ای نداشت. هر بار که یه تاپیک میبینم با موضوع قد کوتاه، رنگ پوست، تیرگی بدن، ترک پوستی، مقایسه؛ واقعا توانایی اینو دارم گریه کنم ولی یه نفس عمیق میکشم و میگم ببین تو نمیتونی با حرفات افکار همه ادمارو تغییر بدی نهایتا میتونی امیدوار باشی که اون فرد یه روز دیدش رو عوض کنه و اینقدر به خودش سخت نگیره چون زندگی جالب تر از ایناست. اینجا رو دوست دارم چون انگار درحالی که خونه خودم اتیش گرفته همچنان میتونم کمک کنم یکی رژگونه بهتری انتخاب کنه :) وقتی زمان میذارم و طومار راهکار و تجربه میگم انتظار خاصی ندارم ولی کاش حداقل اون لعنتی و لایک کنی بدونم واسه خودم ننوشتم:/ لطفا به همدیگه نگیم خوشبحالت یه جوری منفیه که میگم کاش نداشتمش اصلا. تراپی برو، تراپی نجات دهنده ست.راز رابطه موفق؟ دوتا ادم بالغ که یاد گرفتن توی هر شرایطی باهم حرف بزنن و ناراحتی ها و خواسته هاشونو بگن، همین. اسم کاربری ها اصلا یادم نمیمونه در نتیجه ممکنه تو یه تاپیک باهات بحث کنم و یه جا دیگه همو بوجی موجی کنیم مودی نیستم فقط بخاطر حرفات بوده :)

رک باش رک

من کسی دهنشم بو بده رک میگم تعارف ندارم با کسی

رشد کردن دردناکه،تغییر کردن دردناکه، ولی هیچ چیز دردناکتر از گیر کردن در جایی که به آن تعلق نداری، نیست...

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من با یکی از دوستام بخاطر بوی دهنش قطع ارتباط کردم🥲

نگفتم دلیلش اونه ولی دیگه باهاش نرفتم بیرون

واقعا عذاب آور و اذیت کننده اس

و به نظرم برای خود آدم خیلی زشته به یکی بگه بو میدی

دوست عزیز من سلام ببین قشنگم تو امپراطور کوزکونیستی که پاشا برای برگردوندن همه چیز به شرایط عادی از جونش مایه بذاره پس خودت پاشو تلاش کن هممون یه مشکلاتی داریم ولی یادت باشه که ماتوی اتاق جنی و دوازده پرنسس زندگی نمیکنیم که قرار باشه کف اتاقت شکاف بخوره یه سرزمین بیرون بیادبرای فرار از مشکلاتت!یا باهاش کنار بیا یا حلش کن اگه انیمیشن روحرو دیدی و فکر میکنی جوگاردنری وجود داره که قشنگی های دنیارو نشونت بده و متقاعدت کنه زندگیت قشنگه سخت در اشتباهی خودت باید اینو کشف کنی، تورایلی توی انیمیشن درون وبیروننیستی پس هیچ کسی برای شاد بودن تومثل بینگ بانگ خودشو به دست فراموشی نمیسپاره کلیشه ای فکرنکن ما توی لایو اکشن دیو و دلبر نیستیم با کسی ازدواج کن که توی اکثر موارد شبیه باشید! قرار نیست غول چراغ جادوی توی لایو اکشن علاءالدینیه روز بیاد و سه تا از آرزوهاتو برآورده کنه و زندگیت بهتر بشه همچنین یادت نره که توسیندرلا نیستی و هیچ پسری برای پیدا کردنت کفشتو پای کل دخترای شهر نمیکنه فقط برای اینکه باهاش ازدواج کنی از بدبختی نجات پیدا کنی همچنین سفید برفیهم نیستی که بعد از گول خوردن با بوس کردنت همه اشتباهاتت جبران بشه

اخه بیرون میریم یدفعه که میچرخه بوش پخش میشه نمیدونم چجوری متوجه نمیشه

عجیبه نگفتی

چقد صبوری

من ن اعصاب دارم ن حوصله تحمل کردن

ابرو ادم میره اینجوری بو میده شخصیت توهم میاد پایین کسی متوجه بشه

رشد کردن دردناکه،تغییر کردن دردناکه، ولی هیچ چیز دردناکتر از گیر کردن در جایی که به آن تعلق نداری، نیست...

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز