2777
2789
عنوان

کمک مربی

88 بازدید | 12 پست

من کمک مربیه مهد کودکم تاقبله عید بیشتر نمیخوام برم مهد چون هم حقوقش کمه هم دوره نمیصرفه برام مدیر مهد تازگیا قرار داد یکساله میخواد باهام ببنده منم گفتم مشکله سرویس دارم تاقبله عید بیشتر نمیام دیگه چیزی نگفت الان اگه باز اصرار کرد ازم چیکار کنم آخه تا اسفند بیشتر دلم نمیخواد برم سرویسو بهونه کردم اگه قرار داد و امضا کنم بعد از عید نرم چی میشه؟ ممکنه مشکلی برام پیش بیاد؟!!

چقدر بهت پول میده؟؟

درونم جنگ است...نه بین خیر و شربلکه بین من و من بین کودکی ام که هنوز عشق می خواهدو بالغی که یاد گرفته فقط دوام بیاورد،بهترین و امن ترین پناه واسه خودتون باشید از شما فقط یه نسخه هست✅

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سه تومن

نمی صرفه

درونم جنگ است...نه بین خیر و شربلکه بین من و من بین کودکی ام که هنوز عشق می خواهدو بالغی که یاد گرفته فقط دوام بیاورد،بهترین و امن ترین پناه واسه خودتون باشید از شما فقط یه نسخه هست✅

اره اگه الکی قراردادی امضا کنم بعد از عید نرم دیگه چی میشه؟!!

سفته نده بهش فقط

نرو همون پول سرویست در میاد؟؟

درونم جنگ است...نه بین خیر و شربلکه بین من و من بین کودکی ام که هنوز عشق می خواهدو بالغی که یاد گرفته فقط دوام بیاورد،بهترین و امن ترین پناه واسه خودتون باشید از شما فقط یه نسخه هست✅

اگه علاقه داری حداقل نزدیک باشه که پیاده بری و بیایی

درونم جنگ است...نه بین خیر و شربلکه بین من و من بین کودکی ام که هنوز عشق می خواهدو بالغی که یاد گرفته فقط دوام بیاورد،بهترین و امن ترین پناه واسه خودتون باشید از شما فقط یه نسخه هست✅

خیلی بد هستن این پیش دبستانیا ومهد ها هزار و یک زحمت حقوق ها🤌🏻

درونم جنگ است...نه بین خیر و شربلکه بین من و من بین کودکی ام که هنوز عشق می خواهدو بالغی که یاد گرفته فقط دوام بیاورد،بهترین و امن ترین پناه واسه خودتون باشید از شما فقط یه نسخه هست✅

اره اگه سفته نخواد فقط قراردادی باشه که اثر انگشتو امضا باشه چی مشکلی پیش نمیاد بعدآ برام ؟!

همون فقط سفته میتونه بذاره اجرا

بهونه در بیار مشکل رفت و آمد دارم پدرم اجازه نمیده تا عید نمیام

درونم جنگ است...نه بین خیر و شربلکه بین من و من بین کودکی ام که هنوز عشق می خواهدو بالغی که یاد گرفته فقط دوام بیاورد،بهترین و امن ترین پناه واسه خودتون باشید از شما فقط یه نسخه هست✅

خیلی کمه تازه راهشم دوره مدتیه بابام میرسونتم اونم برا سه تومن از۸صبح تا۲ برا اینقد

اوووه تا دو سر وکله زدن با یه مشت زبون نفهم

ول کن برو دنبال کار بهتر

درونم جنگ است...نه بین خیر و شربلکه بین من و من بین کودکی ام که هنوز عشق می خواهدو بالغی که یاد گرفته فقط دوام بیاورد،بهترین و امن ترین پناه واسه خودتون باشید از شما فقط یه نسخه هست✅

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز