kari8mi مدیر استارتر عضویت: 1404/11/02 تعداد پست: 107 عنوان دبیر ها 56 بازدید | 8 پست همه ی دبیر ها باهان شوخی دارن با اینکه با بقیه بچه ها مثل یه دانش آموز رفتار میکنن ولی با من خیلی شوخی دارم منم از این موضوع خوشحالم به نظرتون میتونه از چی باشه 1404/11/19 | 18:44 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
kari8mi مدیر استارتر عضویت: 1404/11/02 تعداد پست: 107 لابد خوش خنده ای، درس زیاد میخونی، یا بامزه ای:) درسم معمولیه ولی دلقک کلاسم یه جورایی 😂
hayoung عضویت: 1403/07/20 تعداد پست: 1010 درسم معمولیه ولی دلقک کلاسم یه جورایی 😂 عزیزم😂🤍 دبیراتو اذیت نکنیا