2777
2789
عنوان

گاهی دلم میگیره

47 بازدید | 1 پست

بعضی وقتا پیش میاد یه خانوم بشینه و باهام درد و دل کنه..از بی توجهی هایی ک بهش شده از مشکلاتش از دغدغه هاش

و من به عنوان فردی ک دارم از بیرون به قصیه و ماجراهاش گوش میدم خیلی دلم میگیره

چون تو وجود همه چه زن یا چه مرد

دختر /پسر بچه های کوچیکی رو میبینم ک مجبور به تحمل اینهمه احساسات متفاوتن

ما هنوز هم همون بچه ها هستیم همون دختر بچه های کوچیک فقط کالبدمون بزرگ تر شده

جالب اینجاس ک وقتی طرف مقابل شروع میکنه به درد و دل کردن و وقتی حرفاش تموم میشه عین اینکه یکبار برای خودش مرور کرده باشه تازه متوجه میشه چه شرایط فاجعه ای رو تحمل کرده و پشت سر گذاشته

زندگی باید چیزی بیشتر از این میبود

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

تخمک اهدایی

simim68 | 7 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز