2777
2789
عنوان

کنکوریا بیاید

92 بازدید | 13 پست

سلام

من از تیر ماه شروع کردم به کنکوری خوندن با پایه متوسط و تیر ماه میانگین ۷ ساعت مرداد ۶ ساعت و شهریور خیلی نوسانی بود مهر میانگین ۱۰ ساعت وآبان بازم نوسانی و آذر ۱۱ساعت به بالا ودیماه کلا نهایی هم بالای ۱۰ ساعت دوباره شل کردم بهمن ماه کلااا دوباره یه ۵روز بالا ۱۲ میخونم تستی تا میانگین ۴۰ میتونم راحت بزنم میخوام از فردا روزی ۶.۳۰ وقت برای نهایی بزارم بنظرتون کار درستیه یا خیلی زیاده

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

واسه کنکور ایران وقت نذار از الان جای یان کتابا 3 تا کتاب بگکیر اریگان بروایتالیا

کاش بههمین آسونیا بود

متاهل و متعهد🤍a جانم برای تو....🤍.....ایرانم🖤فرزند ایران و جان فدای میهن!!

نهایت ۴ ساعت بسه نهایی الان

نیاز به مشاوره داری بهم درخواست بده مشاور تحصیلی هستم

و قسم به رخنه ی شوق در هنگامه ی اشک که آرزوها آرزو نمی ماند ❤️🩺سختی کشیدم ولی شد خدایا مرسیییی

کار درستیه هرچقد بخونی بهتره

ولی یادت باشه استرس داشته باشی روز کنکور همش میپره استرس بزار کنار

یکی از دوستای صمیمیم که سر قبول شدنش شرط میبستم

روز کنکور چون یه چیزی جا گداشته بود و برگشت براش استرس شدید گرفت و گند زد

نهایت ۴ ساعت بسه نهایی الان نیاز به مشاوره داری بهم درخواست بده مشاور تحصیلی هستم

تازه ۴ ساعت زمانیه که۱۲ ساعت بخونی

به نظرم قعلا ۳ ساعت بخون

و قسم به رخنه ی شوق در هنگامه ی اشک که آرزوها آرزو نمی ماند ❤️🩺سختی کشیدم ولی شد خدایا مرسیییی

بنظرم برا نهایی از الان زوده

نه نه اشتباهه احتمالا یازدهم مثبت میشه همش میاد دوازدهم ۶۰ درصد دوازدهم باشه خیلی حرفه بعدش نهایی خیلی راحت میشه تراز بالای ۱۰ گرفت به شرطی که خوب بخونی از فروردین به بعد امکان نداره اگه کنوور تراز ۸۰۰۰ هم بگیری میانگین ۲۵ تا۳۰ نهایی ۱۰ هزار بگیری میانگین میشه ۹۲۰۰ که میشه پزشکی شهرای نچندان خوبو راحت آورد

تازه ۴ ساعت زمانیه که۱۲ ساعت بخونی به نظرم قعلا ۳ ساعت بخون

ساعت۶.۳۰ صبح الی ۱۳ برای تستی ومرور

۱۳تا۱۵ استراحت

۱۵ الی ۱۹ نهایی اختصاصی ها

۱۹ الی00.30نهایی عمومی ها

البته پارت پارت ۱.۳۰ ساعته و ۱۵ دقیقه استراحت بین هر پارت

نه نه اشتباهه احتمالا یازدهم مثبت میشه همش میاد دوازدهم ۶۰ درصد دوازدهم باشه خیلی حرفه بعدش نهایی خی ...

درست میگی عزیزم من پسر خودم تراز نهاییش بهتر از کنکورش بود ولی طبق تجربه شخصی گفتم که از الان روزی ۶.۵ ساعت زوده من پسرم تا کنکور نوبت اول تستی میخوند بعدش نهایی رو شروع کرد البته که چون سال اولش بود مطابق با مدرسه هر وقت ازمونی داشت خوب و در حد نهایی براش مطالعه میکرد مثلا ازمون های ترم اول

که خب کمک کرده بود حدودی یکبار عمومیارو خوب بسته باشه

ولی اگر برا عمومیا تا حالا زیاد وقت صرف نکردی منطقیه شروع کنی ولی بازم بنظرم ۶ ساعت تا قبل عید زیاده

انشالله که به هدفت میرسی عزیزم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز