2789
عنوان

بعد عقد

137 بازدید | 9 پست

نامزدم گفت من بعد عقد وظیفه دارم گوشی بگیرم برات یعنی در اصل سیمکارتو گفت بعد عقد عوض کن خودم میگیرم با گوشی جدید گفتم سیمکارت عوض میکنم خودم گوشی دارم گفت میدونم داری من وظیفمه حالا نامزدم مشکل مالی ندارع آلمان هست گفتم اگه بعد عقد مثلا بگم خودم مدل گوشی که میخوام بهش بگم برام بگیره زشته؟

چرا باید زشت باشه .

یه چیزایی قابل جبران نیست 👈مثل حرمتهاییکه شکسته شد،دلهایی که شکست، شخصیتهایی که خوردشد،واعتمادهایی که نموند، اینا قابل بخشش نیست ،قابل جبران هم نیست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه منظورم اینه از الان بگم بهش بگم مثلا بعد عقد گوشی خریدی فلان گوشی رو بخر

از نظر من موردی نیست .بگی .وقتی پیشنهاد خرید داده چه عیب داره مدلشو بگی

یه چیزایی قابل جبران نیست 👈مثل حرمتهاییکه شکسته شد،دلهایی که شکست، شخصیتهایی که خوردشد،واعتمادهایی که نموند، اینا قابل بخشش نیست ،قابل جبران هم نیست

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز