2777
2789
عنوان

ازدواج😭😭

287 بازدید | 15 پست

فرض کنید شرایط خودتونه

آقا ۳۱ سالش باشه و شما ۱۹ سال و هر دو کاملا تفاهم داشته باشید و اصلا مشکلی یا بحثی نداشته باشید و هر دو پخته باشید ، پنجاه درصد ظاهر آقا به دلتون نشسته باشه و پنجاه درصد ننشسته باشه ، یعنی دو ب شک باشید

از لحاظ اخلاقیات آقا دست و دل باز ، خوش اخلاق ، بد دل نباشه ، پایتون باشه، حامی و مراقب باشه و خلاصه اخلاقیاتش بینظیر باشه

از لحاظ وضع مالی ن اونقد ضعیف باشه نه اونقدر خوب

ظاهرش قدش متوسط ن بلند ن کوتاه، و چهره کاملا معمولی ن زشت ن زیبا

فرض کنید همه فامیل فهمیدن، آزمایش خون هم رفتید، حین برنامه ریزی برای نامزدی یهو پشیمون بشید به خاطر اختلاف سنی ،،،، چکار میکنید چجور بهم میزنید اصن تصمیتون چیه،،

اصلا این شرایط نمیپذیزم

نر های هول مادر فاکر که درخواست ندین🫵🫵🫵هر نری درخواست بده مادرش خرابه🫵ای نر/پسر خراب مگه خری زدم درخواست نده باز درخواست میدی ، مگه خری؟. تاپیک من جای مسخره بازی و دلقک بازی یسریا نیست تو تاپیک من پارازیت نباش حرفای بی مربوط نزن و شوخی بی مورد و حرف چرت نزن❌

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

با این شرایط پشیمون نمیشم

اگه امضام رو میبینی لطفا برام دعا کن بتونم جهیزیه ام رو کامل کنم و خدا خودش گشایشی برام بفرسته🥺دیگه تک الکترون نیستم😅۱۴۰۴/۰۶/۲۶شدیم جفت الکترون#M🫀من مسلمانم اسلام دین کاملیست اما من نه اگه بدی از من دیدید از منه نه دین و مذهبم ولی اگه خوبی از من دیدید لطف خداست❤☕

وقتی چهرهش به دلت نیست و کششی بهش نداری، ادامه نده چهره عادی نمیشه

در یکی از تاپیک هام درباره اینکه در جلسه خواستگاری چی بگیم (برگرفته از سخنان دکتر حبشی) نوشتم. مطالب دکتر حبشی، بانوآرتمیس، دختر_گرانبها و roya_am را کتاب کردم. میتونین از تاپیک‌هایم به صورت رایگان دانلود کنید. برای زندگی مشترک، کتابی بهتر از کتاب زندگی دکتر حبشی نخوندم. برای هر زن و مردی واجب است این کتاب رو بخونه. این کتاب رو میتونین از سایت مجتمع فرهنگی شاهدان (سایت دکتر حبشی) تهیه کنید. 

پسره میدونه پشیمون شدی؟

ترکیدم😭😭 خاطره زایمانم بچه عجیب ترین موجود دنیاست...می اید،مادرت میکند،عاشقت میکند،رنجی ابدی را دروجودت میکارد،تا اخرین لحظه عمر عاشق نگهت میدارد وتمام...! بگمانم مادر بودن یک نوع دیوانگی ست، وقتی مادر میشوی رنجی ابدی سراغت می اید، رنجی نشات گرفته از عشق..،مادر که میشوی میخواهی جهان را برای فرزندت ارام کنی،میخواهی بهترین هارا از ان او کنی،وقتی می خزد،چهاردست وپامیرود،راه میرود ومیدود،توفقط تماشایش میکنی وقلبت برایش تند میتپد..❤از دردش نفست میگیرد روحت از بیماری اش زخم میشود،مادر که میشوی دیگر هیچ چیز جهان مثل قبل نخواهد بود،مادر که میشوی کس دیگری میشوی کسی که وجودش پر از عشق وجنون ودیوانگی است

واقعا ۱۲ سال زیاده اونم تو سن شما .

اصلا از روی خجالت و اینکه بقیه چی میگن ازدواج نکن

بگو پشیمون شدم میخوام درس بخونم .

همینکه به ثبات نرسیدی نمیتونی درست تصمیم بگیری دو روزه پشیمون میشه یعنی هنوز وقت ازدواجت نیست

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

یا امام حسین

someone890 | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز