2777
2789

نمیدونم ولی ال سی دی فابریک خود گوشیو بنداز

بعد ۱ سال و ۱۰ ماه و ۱۰ روز لانگ دیستنس بالاخره برای همیشه این فاصله شکست... هيچوقت ۸۰۰ کیلومتر دوری مانع عشقم بهت نشد ، مانع صبوری کردن به پات نشد:) و حالا تو اینجایی و این چیزی بود که برای به دست آوردنش چه ها که به سرمون نیومد... چیزی که برای دیگران عادی و بی اهمیت بود برای ما رویا بود و بالاخره شد🤍✨️ خیلیا گفتن نمیشه ، گفتن نمی تونین ولی شد و بالاخره ما تونستیم:) خوشا صبری که پایانش تو باشی💍♡

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

از کجا بدونم فیک یا اصل

حتما به یه تعمیرات موبایل خوب بدین گوشی رو

یا اگه میتونین به نمایندگی های سامسونگ بدین

اینا اصلش رو میندازن

بعضا حتی گارانتی و ضمانت هم میدن

مهم نی برام که پورش ندارم پیادهم تنهام پشت ندارم خوشحالم برا چند دیقه لذت به دختر مردم قول ندادم

گوشیم آنرx9bاز کجا بفهمم فابریکه

ببین نمیدونم بالاخره گوشی باز میکنن میندازن توش میبندن میدن دستت خودت به تعمیر کار باید بگی اصلی بندازه من گوشیم سامسونگ کلا نابود شده بود بردم قرار بود برم مسافرت تعمیر کاره گفته فابریک ندارم الان باید سفارش بدم چون گرونه. منم گفتم فعلا فیک بنداز فیک انداخت پارسال ۵۰۰ شد بعد رفتم مسافرت گوشیم اصلا کار نمیکرد کلا هنگ هنگ. از مسافرت اومدم بردم پیش خودش. ال سی دی فابریک انداخت براش ۲ تومن گرفت ولی مص روز اول تا حالاهم هنگم نکرده

هرچی تو دلم حس کنم بهت میگم

سلامقابل تعویضهولی برحسب تجربه خدمتتون عرض میکنم که حتما بعد از تعویضlcd گوشی را بفروشید. این گوشی د ...

چرا برا من هیچ مشکلی پیدا نکرده بعداز یکو نیم سال تعویض

هرچی تو دلم حس کنم بهت میگم

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز