آبی00 مدیر استارتر عضویت: 1404/02/06 تعداد پست: 207 عنوان مدرسه 93 بازدید | 7 پست باورم نمیشد یه روز اینو بگم ولی دلم برای مدرسه تنگ شده حتی با وجود سختی هاش و اعصاب خوردی هاش بیست و خورده ای سالمه کاش میشد دوباره بچه بشم برم مدرسه 1404/11/17 | 14:26 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
هویج_پلو_ عضویت: 1404/10/24 تعداد پست: 3001 دانشگاه نمیری؟ من تجسم میکنم بات خودمو با یه بچه بغلم نمیذارم که ببینی کسی عاشق تر از من...
فرینازمثبت عضویت: 1402/05/28 تعداد پست: 2876 گذشته چه خوب چه بداصلن بهش فکرنکن البته میتونی بری مدرسه کارکنی بین بچه هاباشی خداروزی رسان بی حساب تک تک مردم ایران است.لطفن برای شفای پوریادعابفرمایید.
anitaنارنجی عضویت: 1404/11/13 تعداد پست: 3801 نه بابا چی میگی؟..الان منه بدبخت عزا دارم بخوام فردا صبح بیدار!شم😭😭😭😭
آبی00 مدیر استارتر عضویت: 1404/02/06 تعداد پست: 207 گذشته چه خوب چه بداصلن بهش فکرنکن البته میتونی بری مدرسه کارکنی بین بچه هاباشی واقعا سخته شغل معلمی واقعا دست همه معلم های عزیز درد نکنه خیلی خیلی زحمت میکشند من که اصلا نمیتونم
فرینازمثبت عضویت: 1402/05/28 تعداد پست: 2876 واقعا سخته شغل معلمی واقعا دست همه معلم های عزیز درد نکنه خیلی خیلی زحمت میکشند من که اصلا نمیتونم یامثلن مهدبری خداروزی رسان بی حساب تک تک مردم ایران است.لطفن برای شفای پوریادعابفرمایید.
آبی00 مدیر استارتر عضویت: 1404/02/06 تعداد پست: 207 دانشگاه نمیری؟ مدرسه یه چیز دیگه است دانشگاه هیچوقت مدرسه نمیشه چون اون موقع نهایت ۱۷ سالمون بود دوازدهم خیلی کوچولو بودیم
آبی00 مدیر استارتر عضویت: 1404/02/06 تعداد پست: 207 نه بابا چی میگی؟..الان منه بدبخت عزا دارم بخوام فردا صبح بیدار!شم😭😭😭😭 موفق باشی عزیزم ❤️🙏