2777
2789
عنوان

کمک خانواده

129 بازدید | 10 پست

سلام خانوما شما وقتی میرین خونه پدرتون از شهر دیگه ای،موقع برگشت مادرتون واستون چیز میز میزاره؟شوهر من میگه باید مرغی گوشتی چیزی مادرم بزاره برامون یعنی اگر چیزی نزاره یا کم باشه در حد ترشی واینا باشه

طعنه میزنه

اگه بزارنم لطفهچرا انقدر پررو میکنید شوهراتونو؟!؟؟؟وظیفه خرج تو با شوهرته

آره منم همینو میگم بهش

اما میگه تو تنها دختر خانوادتی باید کمک کنن وقتی میدونن وضع مالی خوبی نداریم

شوهرم خیلی تو کارها به مادرم کمک میکنه واسه همین حس میکنم توقع داره

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


چقد پرروعه میگفتی بدهکاری خانواذه من کی صاف میشه بگو اا ی حساب سرانگشتی بکنیم

میگه خانوادت توی سهم تو دارن زندگی میکنن اگر سهمت دستت بود الان حداقل ماهی ۲۰۰ میلیون سود داشتی از بانک اصلا یه حرفایی میزنه بخدا مخم سوت میکشه انقد گفته دیگه خودمم بدبین شدم ب خانوادم حس میکنم واقعا فرق میزارن بین من بچه ی دیگشون

مخصوصا که خریدهای گرون انجام میده داداش مجردم

همینا خار میشه تو چشم شوهرم

میگه چرا واسه اون حرج میکنن واسه تو گ اینهمه به فکرشونی چیزی نمیخرن

خسته شدم دیگه از این حرفا از این استرس ها

اینا فقط یه گوشه از حرفاشه

من خیلی تعصب دارم رو خانوادم مخصوصا واسه اینکه تو شرایط سخت روحی ولشون کردم بخاطر شوهرم اومدم شهر دیگه

احساس عذاب وجدان دارم

نمیتونم حرفای شوهرم تحمل کنم...

توروخدا اگر راه حلی دارین بهم بدین

میگه خانوادت توی سهم تو دارن زندگی میکنن اگر سهمت دستت بود الان حداقل ماهی ۲۰۰ میلیون سود داشتی از ب ...

بگو ب تو چه مال خودشونه دور از جون مگه لاشخور سر ارث و میراثیم


ما را به کار جهان هرگز التفات نبود....! :-)

انقد منو کوچیک میکنه به همه چیزم گیر میده عزت نفس و اعتماد ب نفسم اومده پایین من توی شهر خودمون همه آرزو داشتن با خانواده ما وصلت کنن

سطحمون خیلی بالاتر از شوهرم اما شوهرم خودش و خانوادش اعتماد به نفسشون خیلی بالاس.

بخدا خانواده خودش انقد بی تربیت هستن

بی احترامی میکنن در قالب شوخی

میگه نه خانواده من دوسمون دارن راحتن باهامون

اما گیر میده ب خانواده من ک احترام میزارن بهش.

من نمیدونم چیکار کنم فقط دارم داغون میشم

بگو ب تو چه مال خودشونه دور از جون مگه لاشخور سر ارث و میراثیم

بهش میگم این چیزا رو

چون پدر من فوت شده فکر میکنه باید ارثمو بگیرم

درصورتی ک ما رسم داریم تا یک نفر از والدین زنده س کسی اسم ارث نمیاره

پدر خودم که فوت شدن ارث پدریش رو هنوز نگرفتیم ما چون مادربزرگم زندس

بهش میگم این چیزا رو چون پدر من فوت شده فکر میکنه باید ارثمو بگیرم درصورتی ک ما رسم داریم تا یک نفر ...

درستش همینه خب

خدایی حرفاش روت اثر نذاره کاملا اشتباه میکنه تورم مث خودش نکنه

ما را به کار جهان هرگز التفات نبود....! :-)

دامادمون مثه همین شوهرشما عذرمیخام یه حیوون یه لاشخور به تمام معنا بود.فک کردی درست میشع؟نه عزیزمن.خواهرم بعد تقریبا بیست سال زندگی مشترک باهزار جور بیماری اعصاب فقط یاد گرفته که کوتاه بیاد بگذره وگرنه اون بدترشده که بهتر نشدع

ما دیر آمدیم یا زود؟!هرچه بود بموقع نیامدیم...!

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز