2777
2789
عنوان

بارداری کمک🥺🫂🫂

85 بازدید | 7 پست

خانما من فعلا ۴ روز تا موعدم مونده تست زدم منفی بود دیشب و پریشب😂😂😂

فک کردم مث بعضیا که زود میزنن نشون میده ماله منم نشون میده ، علائم کامل بارداری رو دارم انگاری ، ببینید خانما من کلا بدون علائم بودم از روزی که اقدام کردم علائم ام شروع شده و داره بیشترم میشه یعنی من فک کردم از اثرات اقدامه ولی داره بیشتر میشه مث تهوع ، سینه درد ، کمر درد ، نفخ شدید ، تیر و درد سمت چپ رحم ، آب اومدن از واژن ، گر گرفتگی گاهی وقتا

نمیدونم والا نظرتونه؟؟؟ دعا کنید حامله شده باشم😂🫂🥺🎂💝😘🍓🙋♀️🌈😁🥰💐

دوستت دارم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

عزیزم با توجه به تجربه ای دارم میگمتا بیبی چک مثبت ندیدی خوشحال نشو بعد ناراحت میشیامیدوارم واقعا با ...

اره ، من آخه یه بارداری ناخواسته داشتم ۸ ماه پیش ، بعد قلبش تشکیل نشد و سقط شد ، خیلی ناراحت شدم ، تا روحیه ام خوب شه طول کشید ، الان دیگ اولین باره اقدام کردم اصلا نمیدونم درست اقدام کردم یا نه😂😂😂😂😂

دوستت دارم

ایشالله که باشه ❤️ولی این علائم از اول که نیست اولش فقط یه حس خستگیه مثل سرماخوردگی خفیف بعدش هفته ه ...

آره خو منم از اولش اینارو نداشتم کمر درد و تیر سمت چپ واژن داشتم ، کم کم بقیه علائم تا امروز ظاهر شدن حتی بیشترم شدن

دوستت دارم

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792