msai مدیر استارتر عضویت: 1403/12/07 تعداد پست: 177 عنوان لطفا بیاین 124 بازدید | 9 پست بچه ها من دندون شیریام هنوز نیفتادن 6 تاش مونده الانم فوق العاده خراب شدن اصولا باید 6. 7 سالگی بریزن ولی مال من الان 15 ساله مونده و نیفتاده بنظرتون الان اینارو بکشم دوباره دندون دیگه درمیاد؟؟ 1404/11/16 | 22:25 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
msai مدیر استارتر عضویت: 1403/12/07 تعداد پست: 177 😳😳 تجربه ای دارین؟ 😂 تازه مال من شیریام سالمن فقط یذره سوراخ داره وسطش موقع شیرینی اینا خوردن درد میکنه
msai مدیر استارتر عضویت: 1403/12/07 تعداد پست: 177 وااا همون موقع چرا پیگیری نکردی چون سالم بودن من حیفم اومد 😂
msai مدیر استارتر عضویت: 1403/12/07 تعداد پست: 177 باید عکس opg بگیریچرا تا الان دکتر نرفتی؟! تا اینکه درد نگیره اصلا یادم نمیفتاد
زن_جومونگم_بجزسوسانو عضویت: 1404/11/04 تعداد پست: 1257 تا اینکه درد نگیره اصلا یادم نمیفتاد گفتی 15سالته بعد شوهرت طلا قتم داده بعد یجا باز راجب جهاز پرسیدی 😂😂😂خدایا این تاپیکای فیک سرکاریو از ما نگیر یه مشت بچه ریختن تو سایت ب گند کشیدن مامان دوتا کوجولوی دوست داشتنی که یکیش تو راهه😍 لطفا برای سالم بدنیا اومدنش دعا کنید💓