2733
2739
عنوان

لابیاپلاستی در بارداری

1714 بازدید | 50 پست

سوالات متداولی در خصوص لابیاپلاستی بیان می شود ، یکی از سوالات متداولی که اکثر مراجعه کنندگان بیان می کنند این است که آیا لابیاپلاستی در بارداری امکان پذیر است ؟ آیا لابیاپلاستی قبل از بارداری انجام شود بهتر است  ؟ بعد از زایمان کی می توان لابیاپلاستی را انجام داد ؟ در این مقاله به بیان لابیاپلاستی در بارداری ، لابیاپلاستی قبل از بارداری و لابیاپلاستی بعد از بارداری نکاتی را بیان می کنیم تا بیشتر با این جراحی زیبایی واژن آشنا شوید .

قبل از هر چیز درباره لابیاپلاستی باید بدانید :

، شیوه ای است که به بهبود ظاهر و تغییر اندازه لابیاها کمک می کند و منجر به افزایش اعتماد به نفس حین رابطه جنسی می شود. در دوران بارداری، هورمون ها و ظاهر بدن دستخوش تغییراتی می شوند، لابیاها نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

اما آیا می توان لابیاپلاستی را در دوران بارداری انجام داد؟ یا بهتر است این جراحی را قبل از بارداری و یا بعد از آن، انجام داد؟

ابتدا بهتر است با نحوه انجام جراحی لابیاپلاستی کمی بیشتر آشنا شوید.

در لابیاپلاستی، اندازه لابیا مینور و ماژور کاهش می یابد. با انجام این جراحی، علاوه بر بهبود کارایی و عملکرد ناحیه واژن، فرد احساس راحتی بیشتری خواهد داشت. افراد بارداری که تمایل به انجام لابیاپلاستی دارند، بهتر نکات زیر را نیز در نظر داشته باشند:

دلیلی برای انجام لابیاپلاستی حین دوران بارداری وجود ندارد، زیرا

  • لابیاپلاستی تحت بی حسی عمومی انجام می شود و ممکن است عوارضی را برای سلامت جنین همراه داشته باشد.
  • تغییرات هورمونی در دوران بارداری، باعث می شوند تا لابیاها بزرگ و متورم شوند. چنین حالتی موقتی بوده و بعد از زایمان برطرف خواهد شد. در صورتی که از اندازه لابیاهای خود قبل از بارداری، راضی نیستید، این جراحی را به بعد از زایمان موکول کنید.
  • زایمان باعث تغییر شکل لابیاها می شود، در حین زایمان، لابیاها دچار کشیدگی شده و تغییر شکل می دهند، به همین خاطر بسیاری از زنان بعد از بارداری، خواهان انجام لابیاپلاستی هستند، به خصوص اگر دیگر تمایلی به بارداری نداشته باشند.

آیا لابیاپلاستی قبل از بارداری امکان پذیر است و اگر انجام شود بازگشت دارد یا خیر ، برای دانستن این نکته ادامه مطالب را مطالعه نمایید .

در صورتی که تمایل به بارداری دارید، بهتر است این جراحی را بعد از زایمان انجام دهید. زیرا بنا به دلایل گفته شده، قطعا ظاهر لابیاها در حین بارداری و بعد از زایمان تغییر می کند، و شما بایستی مجدد این جراحی را انجام دهید، توصیه می شود را بعد از زایمان انجام دهید .

بعد از بارداری، دلیلی برای به تعویق انداختن این جراحی وجود ندارد، به خصوص اگر دیگر برنامه ای برای بارداری مجدد نداشته باشید، با  مشورت جراح می توانده اندازه طبیعی لابیا را بدانید و خود را برای جراحی زیبایی لابیا آماده کنید

دکتر میترا بهمن پور، متخصص زنان و زایمان بهترین مشاوره را در خصوص لابیاپلاستی در دوران بارداری، قبل و بعد از آن، به بیماران خود ارائه می دهد.

چقدر است ؟

هزینه لابیاپلاستی دکتر بهمن پور یکی از سوالاتی است که اکثر بیماران بیان می کنند ،که در پاسخ به این سوال باید بیان کرد که با توجه به این کیلتوریس نیاز به جراحی دارد و یا اینکه لابیاها چه میزان افتاده است هزینه لابیاپلاستی متفاوت است .

الهی بمیرم برای زنا که انقد تحت تاثیر تبلیغات و فشار برای زیبا بودن و خواستنی بودن برای مردها هستن و پذیرفتن جسمشون و دوست داشتنش انقد براشون سخته که حتی تو بارداری و به خاطر تغییرات طبیعی بدن فکر و ذکرشون ممکنه انجام این جراحی باشه... 😞 😞 

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

ببین من واقعا میگم این عمل واسه کسانی که لازم دارن از نون شب واجب تره

من فیلم ایرانی زیاد دیدم و میبینم

بعضیا واقعاااااااا افتضاح هستن !!

خوب چه اشکالی داره عمل کنه خوب بشه 

نظرت مخالف نظرمه یا ریپلای نکن یا کردی خیلی مودبانه !! واگرنه برای من که مهم نیست کاربریم بترکه 😁😁😁
2728
ببین من واقعا میگم این عمل واسه کسانی که لازم دارن از نون شب واجب تره من فیلم ایرانی زیاد دیدم و می ...

😐😐😐😐😐😐😐😐

همین مونده بود یه پ ورن بین ایرانی فتوا بده این عمل لازمه یا نه

😐😐😐😐😐😐😐😐 همین مونده بود یه پ ورن بین ایرانی فتوا بده این عمل لازمه یا نه

من با تو حرف نزنم 

برو بابا

نظرت مخالف نظرمه یا ریپلای نکن یا کردی خیلی مودبانه !! واگرنه برای من که مهم نیست کاربریم بترکه 😁😁😁

دوستان اتفاقا من صبح میخواستم تاپیک بزنم ولی از برخورد کاربر ها ترسیدم و نزدم

من لابیا دارم، (بیرون زدگی) 

تا الان هم شیو میکردم(مو زائد) ، پولامو جمع کردم برم لیزر

ولی روم نمیشه بخاطر مشکل لابیا

بنطرتون برم؟؟؟ 

از طرفی میگم لیزر کار ها چشمشون پر هست 

از طرفی از خجالت دست هام یخ میکنه


2740
خجالت اوره

چی خجالت آوره ؟

اینکه یکی مشکل داره علم پیشرفت کرده عمل کنه خوب بشه خجالت آوره ؟

نظرت مخالف نظرمه یا ریپلای نکن یا کردی خیلی مودبانه !! واگرنه برای من که مهم نیست کاربریم بترکه 😁😁😁

😱😱

همیشه چشم👀 به راه آسمون باش توهم با بوی😋 بارون🌧🌦☔مست🍷 میشی...یه روزی میرسه با گریه ی 😢شوق 😍تو هم با آسمون همدست 👐میشی..✌✌روزهای خوب خواهند آمد✌
چه خوبه که لاقل رویی هم شخصیتت زشت و مزخرفه هم حرف زدنت

با آدم مزخرف مثل خودش !

نظرت مخالف نظرمه یا ریپلای نکن یا کردی خیلی مودبانه !! واگرنه برای من که مهم نیست کاربریم بترکه 😁😁😁
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   mahsa_ch_82  |  8 ساعت پیش