2789
عنوان

👺💔 هی خدا

94 بازدید | 9 پست

من برا شنبه وقت چشم پزشکی گرفتم

الان فمیدم یکی از اشناها همون روز و پیش همین دکتر

و دقیق نوبت بعد من نوبت اونه

حس بدی دارم

اصلا دلم نمیخاد شماره چشممو بدونه

حیلیم فضوله و احتمال خیلی زیاد از دکتره پیپرسه🥲💔

چرخ برهم زنم ار غیر مرادم گردد👺 طرفدار زن سالاری⭐ یه خورده بی اعصابم ولی مهربونم ، تلخم ولی مهربونم . شاید تند باشم و تند برخورد کنم ولی مهربونم. به نطر من مرد و زن هیچوقت برابر نیستن ، خانم ها جایگاهشون بالاتره ، ارزشمند ترن. اگه زن ستیزی بهتره ریپ نزنی.

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

دکتر اصولا نباید بگه🌚

اره ، اما اگه بگه چی


چرخ برهم زنم ار غیر مرادم گردد👺 طرفدار زن سالاری⭐ یه خورده بی اعصابم ولی مهربونم ، تلخم ولی مهربونم . شاید تند باشم و تند برخورد کنم ولی مهربونم. به نطر من مرد و زن هیچوقت برابر نیستن ، خانم ها جایگاهشون بالاتره ، ارزشمند ترن. اگه زن ستیزی بهتره ریپ نزنی.

اونم میدونه شما نوبت داری اونجا؟ اگه نمیدونه یه روز دیگه برو یا همون روز یکم دیرتر برو که رفته باشع

اره میدونه

خودش پرسید رفتی؟

گفتم نه شنبه وقت دارم گفت جدی میگی منم شنبه وقت دارم👺👺👺👺👺👺👺

تازه کلی منتظر موندم تا تونستم بلاخره یه وقت بگیرم..اگه از دستش بدم ممکنه تا دوهفته دیگه فرصت نشه🤦♀️

چرخ برهم زنم ار غیر مرادم گردد👺 طرفدار زن سالاری⭐ یه خورده بی اعصابم ولی مهربونم ، تلخم ولی مهربونم . شاید تند باشم و تند برخورد کنم ولی مهربونم. به نطر من مرد و زن هیچوقت برابر نیستن ، خانم ها جایگاهشون بالاتره ، ارزشمند ترن. اگه زن ستیزی بهتره ریپ نزنی.

فکر نکنمولی حالا اصلا بفهمه چیه مگه دست خودته بابتش خجالت بکشی

اخه من ۳ تا ایراد چشمی دارم ، واقعا دوس ندارم

چرخ برهم زنم ار غیر مرادم گردد👺 طرفدار زن سالاری⭐ یه خورده بی اعصابم ولی مهربونم ، تلخم ولی مهربونم . شاید تند باشم و تند برخورد کنم ولی مهربونم. به نطر من مرد و زن هیچوقت برابر نیستن ، خانم ها جایگاهشون بالاتره ، ارزشمند ترن. اگه زن ستیزی بهتره ریپ نزنی.

نمیگه بابا دکتر

🥲🤍

چرخ برهم زنم ار غیر مرادم گردد👺 طرفدار زن سالاری⭐ یه خورده بی اعصابم ولی مهربونم ، تلخم ولی مهربونم . شاید تند باشم و تند برخورد کنم ولی مهربونم. به نطر من مرد و زن هیچوقت برابر نیستن ، خانم ها جایگاهشون بالاتره ، ارزشمند ترن. اگه زن ستیزی بهتره ریپ نزنی.

اره میدونهخودش پرسید رفتی؟گفتم نه شنبه وقت دارم گفت جدی میگی منم شنبه وقت دارم👺👺👺👺👺👺👺تازه کلی ...

پس فدای سرت دیگه چه میشه گفت برو ان شاءلله خیره نهایت نمره ات ثابت باشه لیزیک یا لازک میکنی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز