2777
2789
عنوان

ی سوال

87 بازدید | 4 پست

سلام.دختر خالم رفته بود برای جهیزیش لوازم ارایش و اینا بگیره.بعد کلی کرم و نرم کننده و لوسیون.بود با اون وسایلا.خواستم بپرسم ازتون ک خوده فروشنده لوازم ارایش اینا رو باهاش داده یا کلا باید بگی اینا رو هم مبخوام؟

...اما چقدر دلخوشی خواب ها کم است.خاطرات تو دنیایم را سوزاندند تا فراموش شود یاد تو هرچند نشد.

ن گلم ایناجداس بایدخودت بگی میخام

خداجونم مواظب بچم باش بندبند دلم به بندبند وجودش بستست خداجونم هدیه قشنگتو سالم وسلامت به دستم برسون قول میدم همیشه مواظبش باشم ببشترازجونم 😙خدایاخودت دامن تمام منتظراروسبزکن 😊

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

فروشنده ها هزار تا چیز پیشنهاد میدن ولی بنظر من فقط چیزایی که لازمداری بخر الکی چیزای لوکس نخر که بلااستفاده بمونن . کلا من خیلی بدم میاد بعضیا تو خرید عروسی یه جوری خرید می کنن که انگار از قحطی اومدن یا اینکه کلا قراره بعد از عروسیشون قحطی بیاد و دیگه هیچی تو بازار نباشه

هر زنی باید 2چیز داشته باشد : 1- لبخند 2- مردی که باعث آن لبخند باشد .
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز