2777
2789
عنوان

کارکردن

81 بازدید | 3 پست

سلام دوستان

من سرکار میرم نیمه وقت و۴ ساعته.بشدت اذیت میشم حالم هرروز بد و داغونه ۷ماهه دارم میرم تازه این ماه میخوادبیمم کنه

صاحبکارم بیش ازحد بی ادبه هرچی میاد دهنش توهین میکنه ایراد بیخود میگیره من حسابدارم بهم میگه حیاطوجاروکن

یه همکارخانوم دارم اون داغون تره زیرآب میزنه کلی حرفای دلسرد کننده ایراد ازچهره وهرحرفی که دلموبشکنه

حقوقمم۷میلیونه

مجبورم که میرم چون ازبیکاری اذیت میشم وافسردگی میگیرم وپول لازمم.هیچکاری توشهرمون نیست ک حقوق خوب بدن یا شرایطش بمن بخوره نمیدونم چکارکنم هرروز تومغزم جنگه

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


کاملا درک میکنم ولی حتما جویای کار باش

خیلی گشتم همون روز اول که دیدم اینطوریه ولی پیدانمیشه

امروز جلوی چندنفر صاحبکاره میگه لاشه سگ کنارخیابون ازاینا بهترحرفومیفهمه عقب مونده وکلی حرفای بیخود

همکارم نمونه یه دختر عقده ای و پرازحسادته

هرچقدر تحمل میکنم نمیشه هرروز باوجود اینکه کلا۴ساعته ولی کل روزای من درگیره وداغونم همش میام خونه گریه میکنم

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792