سلام، دو سه هفته پیش برای یک نفر کلاس خصوصی گذاشتم مادرش اولش هیچ صحبتی از هزینه نکرد منم چیزی نگفتم که بعد از کلاس توافق کنیم ( چون آشنا هست ) بعد از کلاس مادرش پیام داد که شماره کارت بده هدیه واریز کنم ( آخه وقتی زحمت کشیدم دیگه این هدیه نیست که منت میذاره ! ) خلاصه منم جواب دادم و فرستادم حالا از اون موقع تا الان هیچ چیزی برام واریز نکرده. ( پیامک معمولی فرستاده بود منم با معمولی جواب داده بودم، حالا بنظرتون خودم توی ایتا بگم ؟ ( چون قبلا خودش تو ایتا پیام داده بود چند بار ) بگم که اره فکر کنم پیامک نیومده به همین دلیل دوباره میفرستم ؟
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
همون موقع میگفتی زحمت کشیدم هدیه به چیزی میگن که بدون توقع داده بشه
یکی از سخت ترین کارهای دنیا چال کردن آرزو هاست نه آرزو های ماورایی بلکه آرزو هایی که واسه جامعه اصلا آرزو حساب نمیشه و اصلا دغدغه ای مثل اون ندارن که اسمش بشه آرزو