2777
2789
عنوان

چجوری بهش بگم

182 بازدید | 12 پست

سلام، دو سه هفته پیش برای یک نفر کلاس خصوصی گذاشتم مادرش اولش هیچ صحبتی از هزینه نکرد منم چیزی نگفتم که بعد از کلاس توافق کنیم ( چون آشنا هست ) بعد از کلاس مادرش پیام داد که شماره کارت بده هدیه واریز کنم ( آخه وقتی زحمت کشیدم دیگه این هدیه نیست که منت میذاره ! ) خلاصه منم جواب دادم و فرستادم حالا از اون موقع تا الان هیچ چیزی برام واریز نکرده. ( پیامک معمولی فرستاده بود منم با معمولی جواب داده بودم، حالا بنظرتون خودم توی ایتا بگم ؟ ( چون قبلا خودش تو ایتا پیام داده بود چند بار ) بگم که اره فکر کنم پیامک نیومده به همین دلیل دوباره میفرستم ؟

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

همون موقع میگفتی زحمت کشیدم هدیه به چیزی میگن که بدون توقع داده بشه

یکی از سخت ترین کارهای دنیا چال کردن آرزو هاست نه آرزو های ماورایی بلکه آرزو هایی که واسه جامعه اصلا آرزو حساب نمیشه و اصلا دغدغه ای مثل اون ندارن که اسمش بشه آرزو

همون موقع میگفتی زحمت کشیدم هدیه به چیزی میگن که بدون توقع داده بشه

اینجوری می گید ولی وقتی آدم تو موقعیتش قرار می گیره گفتنش خیلی سخته😅

فارسی را پاس بداریم✨انسانیا اگه سوال داشتید بپرسید🥰 دورقمی هستم😍بسی رنج بردم در این سالِ سیْ عَجَمْ زنده کردم بدین پارسی✨

اینجوری می گید ولی وقتی آدم تو موقعیتش قرار می گیره گفتنش خیلی سخته😅

از اون بدتر این کیس انقدر پر رو بود که وسط ترم پیام داد کلاس میخوام گفتم چه فصل هایی، پیامم رو سین نزد چند روز قبل از امتحان تازه دوباره زنگ زد 🤦🤦🤦🤦

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز